شنبه 31 شهریور 1403

همگروه سپاهان، حریف احتمالی منچسترسیتی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
همگروه سپاهان، حریف احتمالی منچسترسیتی

فدراسیون بین المللی فوتبال اعلام کرد مراسم قرعه کشی جام باشگاه‌های جهان هفتم شهریور ماه در شهر جده عربستان سعودی برگزار می شود.

به گزارش ورزش سه، مسابقات جام باشگاه‌های جهان با حضور هفت باشگاه در بازه زمانی دوازدهم تا بیست و دوم ماه سپتامبر برگزار می‌شود.

تیم های شرکت کننده در این مسابقات عبارتند از: منچستر سیتی انگلیس (قهرمان اروپا)، اوراواردز ژاپن (قهرمان آسیا)، الاهلی مصر (قهرمان آفریقا)، اوکلند سیتی نیوزلند (قهرمان اقیانوسیه)، لیون (قهرمان کونکاکاف)، الاتحاد (قهرمان عربستان به عنوان کشور میزبان) و همچنین قهرمان آمریکای جنوبی که هنوز مشخص نشده است.

دیدار افتتاحیه روز 21 شهریور بین یونیون و ااوکلند سیتی برگزار خواهد شد. رئال مادرید اسپانیا در آخرین دوره جام باشگاه های جهان که بهمن ماه گذشته در مراکش برگزار شد، پس از پیروزی در دیدار فینال مقابل الهلال عربستان با نتیجه پنج بر سه عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

الاتحاد عربستان که همراه با سپاهان اصفهان، نیروی هوایی عراق و آلمالیق ازبکستان در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد می‌تواند شگفتی امسال این لیگ باشد و شاید تقابل یاران بنزما و شاگردان گواردیولا را در این مسابقات ببینیم.