پنج‌شنبه 14 تیر 1403

هوش مصنوعی رییس جمهور آمریکا را معرفی کرد + عکس

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
هوش مصنوعی رییس جمهور آمریکا را معرفی کرد + عکس

«مید جورنی» یک تولید کننده محبوب عکس با هوش مصنوعی، با وجود آنکه اعلام کرده بود اجازه نمی دهد کاربران قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از تصاویری از جوبایدن و دونالد ترامپ ایجاد کنند، برخلاف این روند عمل کرده است.

یک سرویس تولید عکس با هوش مصنوعی برخلاف دستورالعمل خود در پاسخ به درخواست ها برای ساخت عکس رییس جمهور آمریکا، فقط عکس دونالد ترامپ را می سازد.

هنگامیکه خبرنگاران از سرویس خواستند تصویر رییس جمهور آمریکا را بسازد، این سیستم 4 عکس با استایل های مختلف از دونالد ترامپ رییس جمهور سابق این کشور را تولید کرد. همچنین زمانیکه از میدجورنی خواسته شد تصویر رییس جمهور آینده آمریکا را بسازد، ابزار بازهم عکس هایی از ترامپ ساخت.

خبر مرتبط مصونیت برای ترامپ / رای تازه دیوان عالی آمریکا جنجالی شد

به دنبال صدور رای دیوان عالی آمریکا درباره مصونیت دونالد ترامپ، سه قاضی لیبرال این دادگاه واکنش نشان دادند.

در کنار این موارد وقتی از سرویس خواسته شد تصویری از رییس جمهور فعلی آمریکا بسازد، 3 عکس از ترامپ و یک عکس از باراک اوباما (دیگر رییس جمهور سابق آمریکا) تولید شد.

پلتفرم در یکی از موارد درخواست برای تولید عکس رییس جمهور پاسخ داده بود: اعضای میدجورنی به جلوگیری از استفاده دونالد ترامپ و جوبایدن طی بازه انتخابات ریاست جمهوری رای داده اند.

با این وجود برخی کاربران ایکس توانسته بودند این پلتفرم را وادار به تولید عکس های ترامپ کنند. آزمایش ها نشان می دهد دستورالعمل ها برای جلوگیری از کاربران از تولید عکس ترامپ وبایدن قبل از انتخابات ریاست جمهوری کافی نیست و در واقع افراد به راحتی می توانند آنها را دور بزنند.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

هوش مصنوعی رییس جمهور آمریکا را معرفی کرد + عکس 2
هوش مصنوعی رییس جمهور آمریکا را معرفی کرد + عکس 3
هوش مصنوعی رییس جمهور آمریکا را معرفی کرد + عکس 4