جمعه 31 فروردین 1403

باراک اوباما

باراک اوباما

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس نظرسنجی جدیدی، بیشتر رای‌دهندگان آمریکایی معتقدند که دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ برای کشورشان بهتر از دولت فعلی بایدن بوده است. تقریبا نیمی از شرکت‌کنندگان می‌گویند که سال‌های ریاست بایدن بدتر بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پاسخ ایران به اسرائیل شکاف ها در سرزمین های اشغالی را عریان کرد و موجب شد تا شکنندگی جایگاه سیاسی نتانیاهو برجسته تر شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

ولی نصر، مشاور سابق اوباما نوشت: به نظر می رسد که به سمت یک رویارویی نهایی بین اسرائیل و ایران می رویم. ولی نصر در ادامه گفت: جنگ در سایه اکنون در حال خروج از سایه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمله اسرائیل به غزه فارغ از آثار ویرانگرش برای مردمان این باریکه، اسرائیل و ایالات متحده را در موضع ضعف قرار داد و موجب شد تا موازنه قوا به نفع ایران و محور مقاومت بازتعریف شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیویورک تایمز در مطلبی روند ارسال تسلیحات از آمریکا به سرزمین‌های اشغالی را به صورت تلویحی از گردن «جو بایدن» باز کرده و مطابق توافقی 10 ساله دانسته که در زمان ریاست جمهوری «باراک اوباما» به امضا رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رژیم اشغالگر فلسطین، شرایط منطقه و شرایط جهانی، نه آن است که تا پیش از هفتم اکتبر سال 2023 بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کریستینا رومر استادان گروه اقتصاد دانشگاه برکلی توانست به عنوان رئیس شورای مشاوران اقتصادی باراک اوباما، اتفاقاتی مهم را در اقتصاد ایالات متحده آمریکا رقم بزند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصادنیوز: یک ژنرال بازنشسته اسرائیل هشدار داد که تحولات جنگ در غزه به نفع اسرائیل نیست زیرا این رژیم بدون تغییر کل مقامات سیاسی و نظامی که فاسد هستند، در جنگ برای بقا دوام نمی‌آورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروهی از معترضان به سیاست حمایت آمریکا از اسرائیل، گفت‌وگوی بایدن با اوباما و بیل کلینتون را قطع کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد کشورهای عربی آماده هستند تا در توافقی در آینده «اسرائیل را به‌طور کامل به رسمیت بشناسند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برای ایرانیان، دونالد ترامپ بیش از هر چیز با مرگ زودرس توافق هسته‌ای ایران موسوم به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) - توافقی که او آن را «بدترین توافق تاریخ» نامیده بود - در سال 2018 به یاد آورده می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سناتور اسبق آمریکایی که اغلب به اتخاذ مواضع ضد ایرانی و حمایت از اسرائیل شهره بود، در 82 سالگی درگذشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در باب پیامدهای حاصل از خروج احتمالی واشنگتن از خاورمیانه سناریوهای متعددی مطرح شده، یکی از این سناریوها رویکرد افراطی اسرائیل است که می تواند آثار منفی را به دنبال داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خانواده جو لیبرمن روز پنجشنبه مرگ این سناتور و نامزد پیشین پست معاونت ریاست‌جمهوری آمریکا را پس از تحمل عوارض ناشی از سقوط اعلام کردند.