جمعه 15 تیر 1403

هیئت محمود کریمی به چیذر بازگشت

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
هیئت محمود کریمی به چیذر بازگشت

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، هیئت رایهالعباس (ع) به خانه خود بازگشت و از شنبه 16 تیرماه به مدت 11 روز از ساعت 17، در امام‌زاده علی اکبر چیذر با سخرانی حجت‌الاسلام عالی و با نوای حاج محمود کریمی و حاج حمید دادوند، میزبان عزاداران حسینی باشد. مجلس عزاداری محرم هیئت رایهالعباس (ع) با مداحی حاج محمود کریمی سال‌ها است که پذیرای مردم تهران بوده است. این هیئت که از سال 1389 تا...

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، هیئت رایهالعباس (ع) به خانه خود بازگشت و از شنبه 16 تیرماه به مدت 11 روز از ساعت 17، در امام‌زاده علی اکبر چیذر با سخرانی حجت‌الاسلام عالی و با نوای حاج محمود کریمی و حاج حمید دادوند، میزبان عزاداران حسینی باشد.

مجلس عزاداری محرم هیئت رایهالعباس (ع) با مداحی حاج محمود کریمی سال‌ها است که پذیرای مردم تهران بوده است. این هیئت که از سال 1389 تا 1399 قبل از اذان مغرب در امامزاده علی‌اکبر (ع) چیذر برپا می‌شد، سال 1400 به دلیل همه گیری ویروس کرونا، مجلس خود را در پادگان 06 ارتش برگزار کرد. فضای سال 1400 این جلسه بالغ بر 20 هزار متر مربع بود که هرشب ده‌ها هزار نفر با سهولت در آن به عزاداری می‌پرداختند.

در سال 1401 محمود کریمی مراسم عزاداری محرم خود را در امامزاده علی‌اکبر (ع) چیذر برگزار کرده بود. اما دهه اول محرم سال 1402 این هیئت باتوجه به گرمای هوا و بستر مناسب پادگان 06 ارتش جمهوری اسلامی ایران، مجددا در این ماکن برپا شد.

هیئت محمود کریمی به چیذر بازگشت 2