چهارشنبه 11 مهر 1403

هیئت والیبال استان زنجان بعد از مدت‌ها تعطیلی فعالیت خود را آغاز کرد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
هیئت والیبال استان زنجان بعد از مدت‌ها تعطیلی فعالیت خود را آغاز کرد

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با یادآوری اختلافات فی مابین دانشگاه الغدیر و ورزش و جوانان که منجر به تعطیلی هیئت والیبال استان زنجان شده بود، گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته با دانشگاه الغدیر این مشکل رفع شد و هیئت والیبال اکنون طبق روال گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه برای ریاست 8 هیئت ورزشی ثبت نام متقاضیان و داوطلبان انجام شده است، اظهار کرد: ثبت نام دواطلبان ریاست هیئت‌های ورزشی بدمینتون، قایقرانی، بدنسازی و پرورش اندام، تنیس روی میز، دو میدانی، نجات غریق و غواصی، نابینایان و کم بینایان و ناشنوایان انجام شده است.

وی با بیان اینکه ثبت نام کاندیداهای ریاست هیئت‌های ورزشی بر اساس آیین نامه جدید انجام شد، ابراز کرد: 22 نفر کاندید ریاست هیئت های 8 گانه شده‌اند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه مدارک و رزومه افراد بر اساس آیین‌نامه جدید بررسی می‌شود، تصریح کرد: بعد از بررسی‌ها افراد دارای شرایط ریاست هیئت به صورت رسمی اعلام می‌شود و هماهنگی با فدراسیون‌های مربوطه جهت برگزاری انتخابات انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای فعالیت باشگاه‌ها و رشته‌های ورزشی ما در دو بخش مصوبات ستاد کرونا را اجرا می‌کنیم، افزود: ستاد ملی کرونا گروه بندیهای فعالیت‌های ورزشی را به ما اعلام کرده است که کدام رشته‌ها در چه رنگ‌بندی می‌توانند فعالیت کنند و ستاد استانی کرونا رنگ‌بندی کرونایی شهرستاها را اعلام می‌کند.

امانی با یادآوری اختلاف فی مابین اداره کل ورزش و جوانان و دانشگلاه الغدیر, عنوان کرد: نهایت تلاشمان را می‌کنیم که به صورت گفتمانی این مسئله حل شود.

وی با اشاره به مذاکرات انجام شده بین اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان و دانشگاه الغدیر، خاطر نشان کرد: دوهفته پیش با دانشگاه الغدیر رایزنی کردیم و به نتایج اولیه رسیدیم و بنا شد فعلا طبق روال گذشته فعالیت هیئت والیبال در آن باشگاه انجام شود تا اختلافات گفتمانی بین دو دستگاه حل شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوان استان زنجان افزود: فعالیت هیئت والیبال طبق روال گذشته در محل هیئت والیبال واقع در دانشگاه الغدیر در حال انجام است.

انتهای پیام /