دوشنبه 7 آبان 1403

هیمنه دشمن در همه فتنه ها شکسته شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
هیمنه دشمن در همه فتنه ها شکسته شد

سردار الهی با بیان اینکه دشمن تلاش کرد تا با کشته سازی، شعله فتنه را بیشتر کند، گفت: هیمنه دشمن در همه فتنه ها شکسته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار یحیی الهی عصر دیروز در اجتماع مردم انقلابی خرم آباد که در مصلی الغدیر برگزار شد، اظهار داشت: حاصل خون شهیدان، اقتدار، امنیت، عزت، شرف و آبرو برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به حوادث اخیر افزود: همه می دانیم که دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این نتیجه رسیده که در مسائل نظامی، سنگرهای نظامی و جنگ نظامی در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران که میلیون ها بسیجی در رکاب ولایت فقیه هستند، راه به جایی نمی برد، از همین رو دشمن راهبرد خود را بعد از شکست در جنگ تحمیلی، تغییر داد و دست به فتنه زدند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: در نهایت، هیمنه دشمن در همه فتنه ها شکسته شده و یکی دیگر از راهبردهای دشمن ایجاد تفرقه است چرا که اسلام و دین را در برابر خود می بینند و آنچه در برابر اینها ایستاده دین اسلام و پیروان این دین است که با وجود ولی امر مسلمین، مهد این دین نیز نظام مقدس جمهوری اسلامی است که سعی می کنند تا با فشار از بیرون و تفرقه از درون و گرفتن حیا به هدفشان برسند و در این راه هزینه های هنگفتی را خرج کردند که به نتیجه برسند، لذا فتنه هایی که طرح ریزی می کنند نشات گرفته از این موارد است.

سردار الهی بیان کرد: امروز دشمن هدف خود را بر روی حجاب و عفاف قرار داده که به نتیجه نرسیدند، فتنه ای که رخ داد فرزندان این کشور در نیروهای مسلح ایستادند، همه از مرگ این فرزند متاثر شدند و متاسفانه عده ای که بر سفره این نظام بودند و به شهرت رسیدند، آب به آسیاب دشمن ریختند و فتنه ای را طرح ریزی کردند.

وی با بیان اینکه دشمن اصل نظام را هدف قرار داده است، خاطرنشان کرد: دشمنان در صدد تضعیف و تفرقه هستند و نیروی انتظامی را مورد هجمه قرار دادند، از همین رو فتنه دشمن براساس تضعیف و تفرقه بین مردم و نیروی انتظامی شکل می گرفت و عده ای متاسفانه همراهی کردند که همه نیروها با فتنه و فتنه گران برخورد کردند و مردم با بصیرت نیز همراهی کردند و با اجتماع های مختلف، حمایت خود را نشان دادند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در استان شاهد کمترین اتفاقات بودیم چرا که با همدلی توانستیم خوب اقدام نماییم و همراهی مردم سبب شد فتنه خنثی شود.

وی اظهار داشت: راهبردی که دشمن در فتنه پیش گرفته، کشته سازی است و تلاش می کنند تا شعله های فتنه را بیشتر کنند و با حضور مردم این فتنه خاموش شد اما هر کسی بخواهد امنیت را خدشه دار کند آماده جانفشانی هستیم.

انتهای پیام /