سه‌شنبه 10 مهر 1403

والیبالی‌ترین شهر ایران بی‌تاب شروع لیگ

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
والیبالی‌ترین شهر ایران بی‌تاب شروع لیگ

جدال دو مربی تازه کار و دو هم تیمی سابق والیبال ایران دیدن خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته اول لیگ برتر والیبال ایران فردا تیم های شهرداری ارومیه و سپهر صدرا مشهد در سالن غدیر ارومیه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دو تیم تقریبا از لحاظ مهره شبیه به یکدیگر هستند، با این تفاوت که شهرداری ارومیه تمرینات خود را زودتر از تیم سپهر صدرا آغاز کرده است، اما تیم ارومیه ای به دلیل پاره‌ای از مشکلات که همه ساله گریبان این تیم را می گیرد، دچار حاشیه شده است.

این دیدار همچنین تقابل دو مربی تقریبا تازه کار در لیگ برتر والیبال ایران نیز هست، امیر حسینی سرمربی 49 ساله سپهر صدرا و عبدالرضا علیزاده سرمربی چهل ساله تیم شهرداری ارومیه که بیست سال پیش در تیم پگاه ارومیه به عنوان بازیکن در کنار ستاره ای چون اسلوبودان کواچ در یک تیم بودند و عنوان نایب قهرمانی را به دست آوردند حالا باید به به عنوان سرمربی رو در روی هم قرار بگیرند.

امیر حسینی قصد دارد بر خلاف فصل پیش که با سایپا تهران با باخت شروع کرد این بار یک پیروزی شیرین کسب کند و عبدالرضا علیزاده نیز نمی خواهد اولین شکست خود را جلوی تماشاگران ارومیه‌ای در فصل جدید تجربه کند، به همین دلیل می توان بازی زیبایی را پیش بینی کرد، باید دید تماشاگران ارومیه‌ای در بازی اول از تیم خود حمایت خواهند کرد یا خیر.