دوشنبه 7 آبان 1403

وام کمک ودیعه مسکن به 13 هزار متقاضی قمی پرداخت شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
وام کمک ودیعه مسکن به 13 هزار متقاضی قمی پرداخت شد

قم - ایرنا - معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: در مجموع سه مرحله ثبت نامی تاکنون حدود 13 هزار مستاجر قمی، وام کمک ودیعه مسکن را دریافت کرده اند.

به گزارش روز دوشنبه اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، سید روح الله حسینی در گفت و گویی اظهار کرد: از سال 1399 ثبت نام وام کمک ودیعه مسکن در کشور براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و در راستای حمایت از مستاجران آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته در دو نوبت مرحله یک و مرحله دوم ثبت نام انجام شد که در مرحله یک بیش از 6 هزار و در مرحله دوم حدود پنج هزار فقره وام تسهیلات کمک ودیعه مستاجرین از سوی بانک های عامل به متقاضیان اعطا شد.

وی افزود: در مرحله سوم این طرح که از خرداد سال جاری آغاز شده است، 18 هزار و 495 متقاضی تاکنون در سامانه موفق به نام نویسی شده اند.

حسینی ادامه داد: از تعداد کل ثبت نام کنندگان، هفت هزار و 115 متقاضی واجد شرایط شناخته شده اند و 6 هزار و 159 درخواست نیز در مرحله تعیین شعبه و معرفی به بانک است.

وی گفت: در مجموع درخواست، یک هزار و 625 متقاضی برای دریافت وام کمک ودیعه مسکن به دلایل مختلف رد شده است.

به گفته وی، در مرحله سوم ثبت نام وام کمک ودیعه مسکن که از خرداد 1401 آغاز شده است تاکنون، یک هزار و 718 متقاضی قمی این تسهیلات را دریافت کرده اند.

برچسب‌ها