پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

واکسیناسیون

واکسیناسیون

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اجرایی شدن طرح رایگان درمان سرپایی و بستری کودکان زیر 7 سال تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز طرح چند مرحله‌ای واکسیناسیون پنوموکوک برای کودکان زیر یکسال در کشور خبر داد.

وب‌گاه گسترش

در میادین میوه و تره بار، مواد پروتیینی با یک درصد تخفیف قیمت نسبت به سطح شهر به فروش می‌رسند. این مواد شامل غلات با 20 درصد تخفیف، مرغ با 9 درصد تخفیف، تخم مرغ با 14 درصد تخفیف، قند با 15 درصد تخفیف و شکر با 14 درصد تخفیف است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

واکسیناسیون پنوموکوک برای کودکان زیر یک سال در استان های جنوبی کشور آغاز شد. واکسیناسیون پنوموکوک برای کودکان زیر یک سال در استان های جنوبی کشور آغاز شد. به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی وزارت بهداشت از آغاز طرح چند مرحله ای واکسیناسیون پنوموکوک برای کودکان زیر یک سال در کشور خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی وزارت بهداشت: طبق اعلام قبلی، بنا بود واکسن مهم پنوموکوک در برنامه واکسیناسیون عمومی قرار گیرد که این برنامه از فردا به صورت چند مرحله‌ای و با اولویت بخشی به مناطق محروم به اجرا در می‌آید.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی وزارت بهداشت از آغاز طرح چند مرحله‌ای واکسیناسیون پنوموکوک برای کودکان زیر یکسال در کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت بهداشت از آغاز طرح چند مرحله ای واکسیناسیون پنوموکوک برای کودکان زیر یک سال در کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز طرح چند مرحله‌ای واکسیناسیون پنوموکوک برای کودکان در کشور خبر داد و گفت: واکسیناسیون پنوموکوک از روز دوشنبه 30 اسفند ماه از بندر خمیر در استان هرمزگان آغاز می‌شود.

وب‌گاه گسترش

طبق نرخنامه جدید، قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار کاهش یافت و هر کیلوگرم مغز ران بوقلمون بدون پوست و استخوان به 265 هزار تومان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گزارش عرشه آنلاین، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: نظام سلامت به منظور پیشگیری از دو بیماری واگیردار دو نوع واکسن جدید را به برنامه واکسیناسیون کشوری کودکان اضافه کرده است. مهدی دلاوری اظهار کرد: واکسن پنوموکوک در سن4،2 و 12 ماهگی برای کودکان تزریق شده و واکسن روتاویرس نیز به صورت خوراکی است که در سن 4،2و 6 ماهگی دریافت خواهند کرد.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه پازل خروج از رکود تورمی دهه 90 تکمیل می‌شود، گفت: دولت تا حد زیادی بوروکراسی داخلی را از پیش پا برداشت‌.

وب‌گاه فرارو

میان پیشگیری بهتر از درمان است. برخی از سرطان‌ها مانند سرطان بیضه واقعا بدشانسی یک فرد محسوب می‌شوند، زیرا موارد ابتلای آن زیاد نیست. با این وجود، اکثر سرطان‌ها به شدت تحت تاثیر سبک زندگی ما هستند. برای مثال، شما می‌توانید از کرم ضد آفتاب برای کاهش خطر ابتلا به سرطان پوست استفاده کنید و برای کاهش خطر سرطان پروستات می‌توانید از نظر جنسی فعال باشید. سیگار نکشیدن می‌تواند خطر ابتلا به...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد با تشریح مجموعه اقدامات دولت سیزدهم در انضباط بخشی مالی و پولی، مهار موتورهای تورم زا و همچنین اقدامات کوتاه مدت برای مقابله با تورم، تصریح کرد: مجموعه این اقدامات پازل خروج از رکود تورمی دهه 90 را تکمیل می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: هیچ مشاور املاکی حق ندارد قرارداد اجاره برای اتباع غیر مجاز در بنگاه‌های املاک منعقد کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران به موجران تاکید کرد که اتباع مجاز از یک واحد مسکونی به صورت چند خانواری استفاده نکنند. رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: هیچ مشاور املاکی حق ندارد قرارداد اجاره برای اتباع غیر مجاز در بنگاه‌های املاک منعقد کند. کیانوش گودرزی رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: از تنظیم قرارداد اجاره خانه و هر گونه ملک برای اتباع غیر مجاز جلوگیری می شود و تنظیم...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: هیچ مشاور املاکی حق ندارد قرارداد اجاره برای اتباع غیر مجاز در بنگاه‌های املاک منعقد کند.