یک‌شنبه 1 مهر 1403

واکنش به شایعه خداحافظی حسن یزدانی از کشتی

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
واکنش به شایعه خداحافظی حسن یزدانی از کشتی

حسن یزدانی نه تنها پس از المپیک پاریس از دنیای قهرمانی خداحافظی نخواهد کرد بلکه او تا سال 2028 حضور خواهد داشت تا چهارمین المپیک خود را تجربه و تعداد مدال‌هایش را افزایش دهد.

حسن یزدانی کشتی گیر ایرانی است. حسن یزدانی کشتی‌گیر وزن 86 کیلوگرم ایران است. تقابل حسن یزدانی با دیوید تیلور آمریکایی که از آن به نبرد پادشاه و جادوگر یاد می‌کنند یکی از مسابقات جذاب برای علاقمندان به کشتی است. حسن یزدانی یکی از نوابغ کشتی آزاد ایران می باشد بطوری که حسن یزدانی تا به حال در تمام مسابقات و تورنمنت های مختلف خوش درخشیده است و تجربه بالا رفتن از سکوهای (مسابقات آسیایی، مسابقات جهانی، مسابقات المپیک) را در کارنامه خود دارد، همچنین حسن یزدانی از کشتی گیران محبوب ایرانی است و این پهلوان تا به حال هیچ حاشیه ای نداشته و تمرکز وی تنها بر روی ورزش کشتی است.

به گزارش عرشه آنلاین، حسن یزدانی امسال در رقابت با دیوید تیلور شکست خورد و به مدال نقره رسید. تلخ‌ترین نتیجه برای کشتی ایران در مسابقات جهانی شکست ضربه فنی حسن یزدانی برابر دیوید تیلور آمریکایی بود.

کاپیتان پرافتخار تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در حالی که تا 3 ثانیه مانده به اتمام کشتی با حریف آمریکایی 9 بر3 عقب بود ناگهان غافلگیر شده و ضربه فنی شد!

شاید بدبین ترین کشتی دوستان کشورمان هم تصور نمی کردند حسن یزدانی این چنین یک طرفه قافیه را به دیوید تیلور ببازد اما... پس از این باخت شایعاتی مبنی بر احتمال خداحافظی حسن یزدانی نیز در بلگراد به گوش رسید ا

خداحافظی در کار نیست / یزدانی تا المپیک 2028 کشتی می‌گیرد

حالا مسلمی مربی حسن یزدانی خبر مهمی می دهد: حسن یزدانی به امید خدا در المپیک مدال طلا را خواهد گرفت، او نه تنها خداحافظی نخواهد کرد بلکه حالا حالاها به کشتی گرفتن ادامه خواهد داد تا به افتخارات کشتی و خودش بیفزاید. حسن نابغه کشتی ایران و جهان است، او باید تا المپیک 2028 کشتی بگیرد. پهلوان ایران زمین ادامه خواهد تا دل مردم را شاد کند.

هرچند یزدانی باخت تلخی را برابر رقیب همیشگی خود تجربه کرد ولی او حداقل تا پایان مسابقات المپیک 2024 پاریس به خداحافظی از دنیای کشتی فکر نخواهد کرد.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

واکنش به شایعه خداحافظی حسن یزدانی از کشتی 2