جمعه 28 اردیبهشت 1403

واکنش جنجالی آذری جهرمی به توقف فیلم حشاشین / انحراف این سریال کجاست؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
واکنش جنجالی آذری جهرمی به توقف فیلم حشاشین / انحراف این سریال کجاست؟

آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات نظر خود را درباره سریال «حشاشین» و حاشیه‌های آن بیان کرد. آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات نظر خود را درباره سریال «حشاشین» و حاشیه‌های آن بیان کرد. به گزارش عرشه آنلاین، آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات درباره سریال «حشاشین» که ماجرای رهبری حسن صباح و گروهش در قرن یازدهم هجری را به تصویر می کشد، عنوان کرد: دیشب آخرین قسمت سریال «حشاشین» رو دیدم، روایتی از...

آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات نظر خود را درباره سریال «حشاشین» و حاشیه‌های آن بیان کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات درباره سریال «حشاشین» که ماجرای رهبری حسن صباح و گروهش در قرن یازدهم هجری را به تصویر می کشد، عنوان کرد: دیشب آخرین قسمت سریال «حشاشین» رو دیدم، روایتی از یک رویداد تاریخی با عینک سازندگان. در هر حال ممکن است در بیان این روایت نقص ها یا تحریفاتی هم باشد، اما تصویر کلان تاریخی ساخته شده از عصر سلجوقیان، قابل توجه بود.

وی افزود: مطلبی که توجهم را جلب کرد این بود که بنیاد آقا خان مستقر در انگلیس - که ادامه سلسله اسماعیلیه هستند - با آن همه امکانات و ثروت و مکنت، عکس العملی شبیه «ساترا» نداشت. کاش حداقل توضیح دهند دلیل اعلام ممنوعیت انتشار این سریال در سکوهای ایرانی چیست و همچنین تبیین کنند که انحرافات چیست تا کسانی که به طرقی دیگر این سریال را دیده اند، توجیه شوند. از قدیم گفته اند وقتی زور هست، عقل چرا؟

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

واکنش جنجالی آذری جهرمی به توقف فیلم حشاشین / انحراف این سریال کجاست؟ 2