جمعه 30 شهریور 1403

واکنش حزب الله به حمله امروز رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت / پایگاه‌های جاسوسی اسرائیل هدف حمله موشکی قرار گرفت

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
واکنش حزب الله به حمله امروز رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت / پایگاه‌های جاسوسی اسرائیل هدف حمله موشکی قرار گرفت

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان از حمله به چند پایگاه جاسوسی و رصد رژیم صهیونیستی در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به لبنان خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر از النشره، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به حملات دشمن اسرائیلی به روستاهای استوار جنوب لبنان و منازل، رزمندگان مقاومت امروز جمعه مقر فرمانده سپاه شمالی ارتش اشغالگر را در پایگاه عین زیتیم با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار دادند.

حزب الله در بیانیه دیگری از حمله به مقر مهم و اصلی جاسوسی رژیم صهیونیستی در شمال و مسئول ترورها در پایگاه میشار با موشک‌های کاتیوشا خبر داد.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به حملات دشمن اسرائیلی به روستاهای استوار جنوب لبنان و منازل، رزمندگان مقاومت امروز جمعه، رزمندگان مقاومت مقر اصلی جاسوسی رژیم صهیونیستی در شمال و مسئول ترورها را در پایگاه میشار با کاتیوشا هدف قرار دادند.

حزب الله در بیانیه دیگری اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به حملات دشمن اسرائیلی به روستاهای استوار جنوب لبنان و منازل، رزمندگان مقاومت امروز جمعه، رزمندگان مقاومت، مقر رصد هوایی و عملیات هوایی دشمن را در پایگاه میرون با دهها موشک هدف قرار دادند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید