جمعه 30 شهریور 1403

ورود سرمایه به بورس در روزهای پایانی تابستان + نمودار

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
ورود سرمایه به بورس در روزهای پایانی تابستان + نمودار

اقتصادنیوز: در ابتدای هفته اخیر خروج سرمایه حقیقی از بازار سهام ثبت شد اما در 2 روز پایانی هفته شاهد ورود پول به بازار بودیم.

به گزارش اقتصادنیوز، در اولین روز هفته 50 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. روز یکشنبه نیز 210 میلیارد تومان سرمایه خارج شد و روز دوشنبه شاهد خروج 112 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار بودیم.

اما روز سه‌شنبه 231 میلیارد تومان سرمایه حقیقی وارد شد. روز چهارشنبه نیز پول حقیقی وارد شد و ارزش تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار 87 میلیارد تومان بود.

در مجموع کل هفته 54 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 11 میلیارد تومان بود.

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

روز شنبه نماد وبملت بیشترین خروج سرمایه داشت و خساپا و خزامیا در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای رمپنا، فملی و حسینا بیشترین ورود پول حقیقی داشتند.

روز یکشنبه وبملت بیشترین خروج سرمایه را داشت و ثفارس، کالا، شصفها و خساپا در رتبه‌های بعدی بودند. در سوی دیگر، نمادهای ثپردیس، شیران، فملی، تیپیکو و فولاد بیشترین ورود پول حقیقی را داشتند.

روز دوشنبه نیز نمادهای حکشتی، ثفارس، وبملت، نوری و صبا بیشترین خروج پول و نمادهای خاهن، ثپردیس، فولاد، فملی و وشهر بیشترین ورود سرمایه را داشتند.

روز سه‌شنبه نیز نماد وبملت بیشترین خروج را ثبت کرد و پس از آن کنور، غنوش، خگستر و وسالت در رتبه‌های بعدی بودند. از سوی دیگر، نمادهای فولاد، وبانک، ونوین، حفارس و فملی بیشترین ورود را داشتند.

در آخرین روز معاملاتی هفته بیشترین خروج پول متعلق به نماد شیران بود. نمادهای وبملت، غنوش، کالا و حکشتی در رتبه‌های بعدی بودند و در سوی دیگر فولاد، وبانک، ونوین، حفارس و پارسان بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را داشتند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
ورود سرمایه به بورس در روزهای پایانی تابستان + نمودار 2