جمعه 14 اردیبهشت 1403

وزارت‌خانه‌های ارتباطات و ورزش بیشترین مجوزهای کاغذی را به شناسه یکتا تبدیل کرده‌اند

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
وزارت‌خانه‌های ارتباطات و ورزش بیشترین مجوزهای کاغذی را به شناسه یکتا تبدیل کرده‌اند

رئیس مرکز بهبود محیط کسب وکار گفت: وزارت ارتباطات و وزارت ورزش بیشترین مجوز‌های کاغذی خود را به شناسه یکتا تبدیل کرده‌اند که باید سایر دستگاه‌ها هم به این بخش بپیوندند.

امیر سیاح رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار با بیان اینکه تمامی مجوز‌های الکترونیکی از بهمن سال گذشته تا به امروز 320 مجوز کاغذی شناسه یکتا گرفته اند گفت: امیدوار هستیم تا پایان اردیبهشت ماه 2 میلیون مجوز کاغذی شناسه یکتای خود را دریافت کنند.

به گفته وی لرستان، گیلان، خراسان جنوبی و همدان در مقایسه با سایر استان‌ها بیشترین مجوز‌های کاغذی خود را به شناسه یکتا تبدیل کرده اند. همچنین طبق آخرین آمار‌های ارائه شده وزارت ارتباطات و وزارت ورزش بیشترین مجوز‌های کاغذی را به شناسه یکتا تبدیل کرده اند.

او می‌گوید: بوشهر، ایلام، گلستان در قعر جدول درگاه ملی مجوز‌ها قرار دارند که امیدوار هستیم با همت استانداری‌ها این مجوز‌های کاغذی تبدیل به شناسه یکتا شوند.

وی بیان کرد: باید تمامی دستگاه ها، وزارت خانه‌ها و فعالان اقتصادی برای تبدیل مجوز‌های قدیمی به شناسه یکتا همکاری لازم را انجام دهند.

سیاح بیان کرد: هر فردی که پروانه کسب دارد می‌تواند با ورود به درگاه ملی مجوز‌ها از طریق لینکی که بار گذاری شده مجوز قدیمی خود را به شناسه یکتا تبدل کند و با وارد کردن 4 کد شناسه یکتای خود را دریافت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی