دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

وزارت راه و شهرسازی

وزارت راه و شهرسازی

وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران - پردیس و تهران - ساوه در پی اجرای عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌ها خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از شناسایی 887 نقطه پرتصادف در جاده های کشور خبر داد و گفت: 412 نقطه با منابع داخلی وزارت راه و شهرسازی برطرف شده و 475 نقطه دیگر در اولویت برنامه‌های امسال قرار دارد.

وب‌گاه الف

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد، گفت: واردات خودرو علاوه بر ارتقا ایمنی، باعث رقابت بین خودروسازان می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اداره راه و شهرسازی استان تهران اخیرا با ارسال پیامکی به شرح زیر به متقاضیان نهضت ملی مسکن هشدار داده تا 31 اردیبهشت آورده خود را به 180 میلیون تومان افزایش دهند.

خبرگزاری تسنیم

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از شناسایی 887 نقطه پرتصادف در جاده های کشور خبر داد و گفت: 412 نقطه با منابع داخلی وزارت راه و شهرسازی برطرف شده و 475 نقطه دیگر در اولویت برنامه‌های امسال قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بیش از یک میلیون و 600هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن 200 میلیون تومانی هستند که طبق اعلام وزارت راه وشهرسازی این طولانی شدن صف به دلیل شرایط و استعلام‌های جدید بانک‌ها است.

وب‌گاه گسترش

اداره راه و شهرسازی استان تهران، از طریق ارسال پیامک به متقاضیان نهضت ملی مسکن، فرصتی به آنها داد تا تا تاریخ 31 اردیبهشت ماه امسال مبلغ درخواستی خود را از 180 میلیون تومان افزایش دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: 887 نقطه پرخطر در کشور شناسایی شده که از این میزان تاکنون مشکلات 412 نقطه مرتفع شده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد، گفت: داده‌ها در رابطه با نقاط حادثه‌خیز جاده‌های کشور دقیق نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر راه و شهرسازی از موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از بنادر، ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و ظرفیت مهندسی در حوزه تعمیرات هواپیما خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سه‌شنبه هفته جاری آخرین مهلت 2 پلتفرم در خصوص حذف آگهی‌های خرید و فروش مسکن از راه می‌رسد؛ اما باید دید آیا این 2 سایت به دستور وزارت راه و شهرسازی عمل می‌کنند یا به مسدود شدن تن می‌دهند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی از موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از بنادر، ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و ظرفیت مهندسی در حوزه تعمیرات هواپیما خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر حمل‌ونقل جمهوری کوبا با وزیر راه و شهرسازی کشورمان در تهران دیدار و پیرامون توسعه همکاری‌ها در زمینه حمل‌ونقل دریایی، هوایی و ریلی گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز شنبه (8 اردیبهشت) مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی و ادواردو رودریگز داویلا وزیر حمل و نقل جمهوری کوبا با حضور هیأت همراه دو کشور دیدار و گفتگو کردند که وزیر راه و شهرسازی ایران با اشاره به برگزاری این نشست، گفت: امروز با وزیر حمل و نقل کوبا، راجع‌به موضوعات اصلی دریایی و هوایی مورد مذاکره قرار گرفت که طرف کوبایی در حوزه حمل...

وب‌گاه عصر ایران

طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی متقاضیان نهضت ملی مسکن، آورده خود را باید در بازه‌های 4 ماهه و هر بار 40 میلیون تومان واریز کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره راه و شهرسازی استان تهران با ارسال پیامکی به متقاضیان نهضت ملی مسکن فرصت داد تا 31 اردیبهشت ماه امسال آورده خود را به 180 میلیون تومان افزایش دهند.