جمعه 21 اردیبهشت 1403

وزارت راه و شهرسازی

وزارت راه و شهرسازی

وب‌گاه گسترش

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در حال حاضر، در حال ساخت بیش از 500 هزار واحد مسکن روستایی هستیم و بخشی از آنها نیز به مالکان تحویل داده شده است.

وب‌گاه گسترش

با رأی هیأت دولت، تعرفه واردات و صادرات کلیه کالاها به تصویب رسید و بزودی ابلاغ خواهد شد.

وب‌گاه الف

مدیرکل بنیاد مسکن تهران با تشریح جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در روستاها، گفت: هزینه ساخت هر متر مسکن روستایی در سال قبل 9 میلیون تومان بود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل بنیاد مسکن تهران با تشریح جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در روستاها، گفت: هزینه ساخت هر متر مسکن روستایی در سال قبل 9 میلیون تومان بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت: تا پایان سال پرونده مسکن مهر در استان تهران که حدود 8 هزار واحد است با مشارکت‌های مردمی بسته می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - این روزها سایت های خرید و فروش مسکن پر شده از آگهای های فروش امتیاز واحدهای مسکن مهر. جالب آنکه بعضی از واحدهای مسکونی وارد فرآیند اجرا نشده و زمین آن هم مشخص نیست. این درحالیست که مسئولان وزارت راه و شهرسازی بارها اعلام کرده اند که این معاملات کاملا غیرقانونی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «مهرداد حمداللهی» اعلام‌کرد: در سال 1402 میزان کالای جابه‌جا شده از طریق جاده‌های کشور نزدیک‌به 10 درصد افزایش یافته و بر اساس آمار‌های موجود از 555 میلیون تن کالا در قالب بیش از 36 میلیون سفر از طریق جاده‌های کشور جابه‌جا شده است. حمداللهی گفت: میزان حمل کالای اساسی از بنادر مهم کشور در سال 1402 افزون بر 21 میلیون...

وب‌گاه گسترش

باتوجه به آنکه تا پایان اردیبهشت دیگر هیچ مجوز کاغذی ارزش ندارد و تمامی مجوزها باید الکترونیک و به‌صورت شناسه یکتا صادر شوند، ضروری است تمامی دستگاه‌ها در این بین، همکاری لازم را برای صدور مجوزهای الکترونیک انجام دهند تا مشکلی برای ادامه فعالیت‌های آنها ایجاد نشود؛ بنابراین یکی از بخش‌هایی که به‌شدت با صدور مجوزهای کاغذی در ارتباط است، مشاوران املاک هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

علی ربیعی گفته است اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک اقدام درست، شایسته، به موقع و در جهت منافع ملی و امنیت درازمدت ایران زمین صورت گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دوشنبه بود که سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در نشست خبری خود با خبرنگاران از سفر رئیس‌جمهور کشورمان به استان سمنان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر مسافرت هوایی متخلف اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر مسافرت هوایی متخلف تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی درباره لزوم رسیدگی به امور مسافران پروازهای باطل شده به دنبال بسته شدن تعدادی از فرودگاه ها خبر...

وب‌گاه خبر آنلاین

درحالی خرید و فروش امتیاز واحدهای نهضت ملی مسکن غیرقانونی است که در شهرهای پردیس و پرند این کار با قیمت‌های نسبتا بالا در حال انجام است.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست مشترک سخنگوی اقتصادی دولت اهم برنامه های دولت سیزدهم در سال جاری و نیز نحوه تأمین منابع و هزینه‌کرد بودجه را تشریح کردند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری از عبور یک میلیون تن کالا از پایانه مرزی آستار خبر داد و گفت: آستارا مهم‌ترین مرز ایران با کشور جمهوری آذربایجان است.

خبرگزاری تسنیم

با آن‌که خرید و فروش واحدهای نهصت ملی مسکن غیرقانونی است که معاملات این واحدها در برخی دفاتر اسناد رسمی شهرهای جدید ثبت می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امتیاز واحدهای نهضت ملی مسکن به صورت غیرقانونی با مبلغ میلیونی خرید و فروش می شود. امتیاز واحدهای نهضت ملی مسکن به صورت غیرقانونی با مبلغ میلیونی خرید و فروش می شود. به گزارش عرشه آنلاین، درحالی خرید و فروش امتیاز واحدهای نهضت ملی مسکن غیرقانونی است که در شهرهای پردیس و پرند این کار با قیمت‌های نسبتا بالا در حال انجام است.