دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

وزارت راه و شهرسازی

وزارت راه و شهرسازی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره راه و شهرسازی استان تهران با ارسال پیامکی به متقاضیان نهضت ملی مسکن فرصت داد تا 31 اردیبهشت ماه امسال آورده خود را به 180 میلیون تومان افزایش دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اداره راه و شهرسازی استان تهران با ارسال پیامکی به متقاضیان نهضت ملی مسکن فرصت داد تا 31 اردیبهشت ماه امسال آورده خود را به 180 میلیون تومان افزایش دهند. اداره راه و شهرسازی استان تهران اخیرا با ارسال پیامکی به شرح زیر به متقاضیان نهضت ملی مسکن هشدار داده تا 31 اردیبهشت آورده خود را به 180 میلیون تومان افزایش دهند. به گزارش عرشه آنلاین،«متقاضی محترم طرح نهضت ملی مسکن، با عنایت به شروع...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه خبر داد. سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه خبر داد. براساس اعلام سازمان هواشناسی، از روز سه شنبه 11 اردیبهشت شاهد ورود موج بارشی جدیدی خواهیم بود که نقاط نیمه غربی کشور را پوشش می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حاجی‌دلیگانی در واکنش به نامه رییس سازمان برنامه و بودجه برای برداشت 3 هزار میلیارد تومان از صندوق تامین خسارات بدنی تصریح می‌کند: من نامه را دیدم، ولی نتیجه نداشت. این نامه در کمیسیون هم مطرح شد و بحث‌های زیادی هم راجع به آن صورت گرفت، ولی به نتیجه مشخصی نرسید.

خبرگزاری تسنیم

اداره راه و شهرسازی استان تهران با ارسال پیامکی به متقاضیان نهضت ملی مسکن فرصت داد تا 31 اردیبهشت ماه امسال آورده خود را به 180 میلیون تومان افزایش دهند.

وب‌گاه عصر ایران

ابوالفضل نوروزی، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی تازه‌ترین وضیعت لایحه ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها را تشریح کرد و گفت: طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها طرح مجلس بود که توسط کمیسیون عمران مجلس و با همکاری وزارت راه و شهرسازی تدوین شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستأجران را تشریح کرد. مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستأجران را تشریح کرد و گفت: لایحه ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها با همکاری وزارت راه و کمیسیون عمران مجلس تدوین شده است. به گزارش عرشه آنلاین، از ممنوعیت خرید و فروش نهضت ملی مسکن تا زمان نصب کنتور خبر داد و جزئیات برنامه وزارت راه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ارسلان مالکی روز دوشنبه اظهار کرد: وزارت نفت در 9 استان از جمله بوشهر اقدام به معرفی اراضی مستعد ساخت مسکن در قالب تفاهم نامه فیمابین به وزارت راه و شهرسازی کرده است. وی افزود: اراضی واگذار شده به نهضت ملی مسکن توسط وزارت نفت در قالب اراضی مازاد این وزارتخانه بوده است. مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تصریح کرد: انتظار می‌رود که در قالب تفاهم...

وب‌گاه گسترش

حمل‌ونقل یکی از پایه‌های اصلی توسعه پایدار و متوازن در جوامع بشری محسوب می‌شود و شبکه‌های حمل‌ونقل با مولفه‌های مهمی همچون اقتصاد، امنیت و عدالت‌اجتماعی ارتباط تنگاتنگ دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی در پیامی فرارسیدن «روز خلبان» را به تمامی فعالان صنعت هوانوردی تبریک گفت.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از ممنوعیت خرید و فروش نهضت ملی مسکن تا زمان نصب کنتور خبر داد و جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستأجران را تشریح کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه و شهرسازی گفت: با آزادسازی 13 هزار پلاک فرسوده حریم 30 متری تونل ریلی منطقه 17 تهران، امکان ساخت 30 هزار واحد مسکونی فراهم می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

درحالی حدود یک هفته از رسانه‌ای شدن توقف قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه می‌گذرد که خبر می‌رسد لکوموتیو این قطار توسط شرکت راه‌آهن بازداشت شده است.

خبرگزاری تسنیم

درحالی حدود 3 ماه از امضای قرارداد سپرده‌گذاری 2 میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی در بانک مسکن می‌گذرد که تاکنون اقدامی برای بهره‌مندی از این فرصت صورت نگرفته است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه با اشاره به وجود اختلاف درباره زمین‌های محدوده حریم ریلی منطقه 17 تهران با شهرداری گفت: امکان ساخت 30 هزار مسکن با آزادسازی این منطقه وجود دارد.