دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

وزارت راه و شهرسازی

وزارت راه و شهرسازی

وب‌گاه الف

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: در ایران 170هزار هکتار بافت فرسوده، حاشیه‌ای و تاریخی و بیش از 2میلیون و 700هزار سقف لرزان وجود دارد و اگر جریان نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده کشور شتاب نگیرد، شاهد تکرار فاجعه‌ای مانند بم خواهیم بود.

وب‌گاه گسترش

در شرایطی که بازار ملک به ثبات نسبی رسیده، دولت تعداد 2 میلیون و 518 هزار واحد نهضت ملی مسکن را به مرحله ساخت رسانده است. اگر تعداد قابل توجهی از واحدهای این پروژه در سال جاری به پایان برسد، می‌توان به کنترل و ثبات بازار مسکن در میان مدت امیدوار بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاور معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت که از 25 اردیبهشت سال جاری فقط مشاوران املاک دارای مجوز امکان استفاده از سامانه خودنویس را دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از تشکیل سازمان رفاهی و اقتصادی فرهنگیان خبر داد. سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از تشکیل سازمان رفاهی و اقتصادی فرهنگیان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، علی فرهادی درخصوص تشکیل سازمان رفاهی و اقتصادی فرهنگیان گفت: آیین‌نامه پیشنهادی تشکیل این سازمان تدوین شد و به دولت ارسال شده و الان در دستور کار کمیسیون مدیریت دولت قرار دارد. تلاش داریم با بهره‌وری بیشتر از...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت که از 25 اردیبهشت سال جاری فقط مشاوران املاک دارای مجوز امکان استفاده از سامانه خودنویس را دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در شرایطی که بازار ملک به ثبات نسبی رسیده دولت دو میلیون و 518 هزار واحد نهضت ملی مسکن را به مرحله ساخت رسانده که اگر تعداد قابل توجهی از واحدهای این پروژه در سال جاری به سرانجام برسد می‌توان به کنترل و ثبات بازار مسکن در میان مدت امیدوارا بود.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از انتخاب 20 معلم نمونه کشوری خبر داد و گفت که معلمان نمونه با رهبر انقلاب و رییس جمهور دیدار می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس با کلیات طرح دوشوری اصلاح جداول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و افزایش تعداد نمایندگان مخالفت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش تعداد نمایندگان مجلس به 330 نفر مخالفت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که بازار ملک به ثبات نسبی رسیده دولت دو میلیون و 518 هزار واحد نهضت ملی مسکن را به مرحله ساخت رسانده که اگر تعداد قابل توجهی از واحدهای این پروژه در سال جاری به سرانجام برسد می‌توان به کنترل و ثبات بازار مسکن در میان مدت امیدوار بود.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ستادهای ثبت‌نام برای محدوده‌بندی جغرافیایی مدارس با خانواده‌ها همراهی خواهند کرد، گفت: مهر امسال چالش کمبود معلم نداریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب تکالیف دستگاه‌ها برای اجرای قانون مالیات بر سوداگری و سفته بازی، سازوکار اخذ مالیات بر عایدی سرمایه از اشخاص غیرتجاری را مشخص کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ایرادات شورای نگهبان در ماده 27 طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی را رفع و تصویب کردند.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث تصادفات در ابتدا خودروسازان، ایمن نبودن راه‌ها، عدم تجهیز جاده‌های مواصلاتی و مشکلات تأمین تجهیزات، قرار دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در نشست علنی روز یکشنبه (9 اردیبهشت ماه) - مجلس شورای اسلامی، بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی که اعاده شده از شورای نگهبان است در دستور کار قرار گرفت و مواد 21 تا 27 برای تامین نظر شورای نگهبان به تصویب نمایندگان رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با تصویب مجلس و جهت تامین نظر شورای نگهبان، وزارت راه و شهرسازی موظف به تکمیل سامانه‌های ملی املاک و اسکان کشور و ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور شد.