جمعه 14 اردیبهشت 1403

وزارت نیرو

وزارت نیرو

وب‌گاه الف

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور آخرین وضعیت 5 استان تحت تاثیر سیلاب در جنوب کشور را تشریح کرد و گفت: امدادرسانی توسط سپاه، ارتش و هلال احمر در حال انجام است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عیسی کلانتری می‌گوید: بله دریاچه آب دارد اما حتی نمک‌های ساحلی هم زیر آب نرفته است، نکته اینجاست که حتی نسبت به 3 سال پیش در همین زمان، 2.5 تا 3.5 میلیارد متر مکعب میزان آب موجود در دریاچه کمتر شده است وگرنه همین که دریاچه حدود دو میلیارد متر مکعب آب داشته باشد هم کفایت می‌کند برای اینکه بخواهند در آن قایق‌سواری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با اعلام اینکه با رأی هیأت دولت، تعرفه واردات و صادرات کلیه کالاها به تصویب رسید و بزودی ابلاغ خواهد شد، گفت: سعی شد در این تعرفه‌ها، جهت‌گیری در حمایت از کنترل قیمت اقلام مورد مصرف مردم و حمایت از تولید داخل باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: خوشبختانه وضعیت دریاچه ارومیه یک وضعیت بسیار خوب است و با توجه به روند بارش ها نیز که ادامه دارد امیدواریم این روند بهبود استمرار داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل توانیر از افزایش 4 برابری سهم معاملات برق در بورس انرژی خبر داد و گفت: افزایش معاملات خارج از بازار از 15 درصد به 60 درصد خواهد رسید که از اهداف سال پایانی تکالیف برنامه هفتم توسعه در بخش برق است که از امسال در دستور کار صنعت برق است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی صنعت آب با اشاره به بارش‌های مناسب هفته‌های گذشته، میزان پرشدگی سدهای کشور تا 28 فروردین 1403 را 61 درصد اعلام کرد و گفت: بارش‌ها نباید این تصور را ایجاد کند که نیاز آبی کشور برطرف شده و همچنان به مدیریت مصرف در سراسر کشور نیازمندیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان محیط زیست گفت: امسال در بحث حق آبه و رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه وزارت نیرو همکاری‌های خوبی با سازمان محیط زیست داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سایه سنگین خاموشی بر معیشت و اعتماد عمومی مردم، امروز به یک مسئله جدی، اصلی و امنیتی مبدل گردیده است و مسئولین و ناظرین بر مدار بی توجهی و ناکارآمدی هستند!

وب‌گاه الف

سخنگوی صنعت آب با اشاره به میزان پرشدگی سدهای کشور تا 28 فروردین 1403 را 61 درصد اعلام کرد و گفت: بارش‌ها نباید این تصور را ایجاد کند که نیاز آبی کشور برطرف شدو همچنان به مدیریت مصرف هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه خبری آب ایران فیروز قاسم‌زاده سخنگوی صنعت آب کشور با اشاره به بارش‌های خوب اواخر سال گذشته و روز‌های ابتدایی سال جدید اظهار داشت: هر چند طی هفته‌های گذشته شاهد نزولات جوی به صورت برف و باران در برخی نقاط کشور از جمله تهران بودیم، اما همچنان میزان پرشدگی برخی از سد‌های کشور پایین بوده و آب مورد نیاز مصارف به طور کامل تأمین نشده است. قاسم‌زاده...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی صنعت آب با اشاره به بارش‌های مناسب هفته‌های گذشته، میزان پرشدگی سد‌های کشور را 61 درصد اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی خشکسالی سازمان هواشناسی کشور با تأکید بر اینکه نگرانی‌هایی از بروز کم‌آبی در استان‌های تهران، خراسان رضوی و قزوین در تابستان 1403 وجود دارد، گفت: «به نظر می‌رسد برای فصل گرم امسال باید نگران تأمین منابع آبی این استان‌ها باشیم، به‌خصوص که مقدار بارش‌های تجمعی این استان‌ها در سال آبی جاری به 36 تا 44 درصد پایین‌تر از شرایط نرمال رسیده است.» «احد وظیفه» رئیس مرکز ملی اقلیم...

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی خشکسالی سازمان هواشناسی کشور با تأکید بر اینکه نگرانی‌هایی از بروز کم‌آبی در استان‌های تهران، خراسان رضوی و قزوین در تابستان 1403 وجود دارد، گفت: «به نظر می‌رسد برای فصل گرم امسال باید نگران تأمین منابع آبی این استان‌ها باشیم، به‌خصوص که مقدار بارش‌های تجمعی این استان‌ها در سال آبی جاری به 36 تا 44 درصد پایین‌تر از شرایط نرمال رسیده است.»

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل توانیر از افزایش 4 برابری سهم معاملات برق در بورس انرژی خبر داد و گفت: افزایش معاملات خارج از بازار از 15 درصد به 60 درصد خواهد رسید که از اهداف سال پایانی تکالیف برنامه هفتم توسعه در بخش برق است که از امسال در دستور کار صنعت برق است.

وب‌گاه فرارو

روز گذشته بارش‌های مداوم 7 استان بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد در ایران را با سیل درگیر کرد. البته جزیره کیش نیز از سیلاب مصون نماند. نگرانی در ارتباط با بحرانی شدن شرایط هنوز وجود دارد و هشدار‌های قرمز همچنان پابرجا هستند و اگر اتفاق دیگری رخ دهد، به دلیل مسدود بودن راه‌های عبور و مرور نوع امدادرسانی نیز دچار مشکل خواهد شد؛ از سوی دیگر، شرایط برخی...