جمعه 14 اردیبهشت 1403

وزارت ورزش

وزارت ورزش

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تا امروز تعداد مجوز‌های تبدیل شده به شناسه یکتا از مرز 427 هزار گذشت و استان لرستان و سازمان ملی استاندارد ایران در این زمینه صدرنشین هستند.

وب‌گاه ورزش سه

نمایندگان فدراسیون دوومیدانی در سه بخش ورزشکاران، مربیان و داوران برای شرکت در انتخابات معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم

نشست کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

ژیمناستیک ایران با کسب سهمیه المپیک برای اولین بار بعد از انقلاب خود را برای یک اتفاق تاریخی آماده می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان ایران برای اولین بار توانستند بالاترین مدرک جهانی رشته اتومبیلرانی را برای کشورمان بدست آوردند.

وب‌گاه گسترش

در جلسه بررسی روند پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل که با حضور مدیران بانک‌ها برگزار شد، یاسر عبداللهی‌عابد، اعلام کرد که در سال 1402، مبلغ 2850 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج برای 14 هزار متقاضی و 644 میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری برای 11 هزار و 300 متقاضی در استان اردبیل پرداخت شد. این مبالغ به متقاضیان مربوطه تسلیم شده و در راستای تسهیل فرآیند ازدواج و فرزندآوری...

وب‌گاه خبر آنلاین

اخیرا یک اتفاق تاریخی در ژیمناستیک ایران رخ داده است.

وب‌گاه گسترش

وزیر ورزش در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ سهامی از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای دولت باقی نخواهد ماند و امیدوار است که هر دو تیم محبوب استقلال و پرسپولیس بدون هیچ مشکلی در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کنند.

وب‌گاه گسترش

آغاز فرآیند واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی صبح امروز (چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403) در ساختمان وزارت اقتصاد صورت گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را تکذیب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

واگذاری استقلال و پرسپولیس به نهادهای اقتصادی می‌تواند این دو باشگاه را به سمت حرفه‌ای شدن پیش ببرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: خدا را شکر کار بسیار بسیار بزرگی انجام و پرسپولیس واگذار شد.

وب‌گاه ورزش سه

مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید امروز بهترین روز ورزش ایران است.

وب‌گاه تابناک

با اعلام وزیر ورزش قرار است 5درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه که در تملک وزارت ورزش و جوانان باقی مانده است نیز به زودی به پیشکسوتان سرخابی واگذار شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هیات مدیره جدید استقلال و پرسپولیس که مشخص شود مدیران عامل این دو باشگاه نیز مشخص می‌شوند. وزارت ورزش در این خصوص نقشی نخواهد داشت.