جمعه 14 اردیبهشت 1403

وزارت ورزش

وزارت ورزش

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، نسبت به مسئله مهمی که امروز مطرح گردید، واکنش نشان داد.

وب‌گاه ورزش سه

وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی نسبت به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور خبر داد که در پایان سال 1402 تعداد 149151 نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج هستند که به نسبت سال 1401 حدود 57 درصد کاهش پیدا کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

«پیامد مرگبار در انتظار فوتبال اسپانیا به خاطر مداخله دولت»، این گزارش امروز (دوشنبه) نشریه آس اسپانیا از دخالت وزارت ورزش این کشور در امور فدراسیون فوتبال است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: اینکه بسیاری از فدراسیون‌ها در گذشته با سرپرست اداره می‌شد و یا برگزاری مجامع با تاخیر همراه بود به بودجه ربط ندارد بلکه باید برنامه داشت و همدل بود و در راستای منافع ملی کشورمان حرکت کرد.

خبرگزاری تسنیم

اظهارنظر بهترین بازیکن مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا در مورد پرداخت به بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران جالب توجه بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ با تاکید بر اینکه به‌روزرسانی سیستم‌های نظارتی و زیرساخت‌های موجود در استادیوم‌های ورزشی یک امر مهم و حیاتی در برقراری و تامین امنیت در ورزشگاه های کشور است، گفت: نصب دوربین‌های هوشمند توسط پلیس در ورزشگاه‌ها کمک شایانی در رسیدن به این هدف مهم می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

نشست هفتگی اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی صبح روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه در سالن جلسات کمیته ملی المپیک با حضور محمود خسروی وفا رئیس و سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و مدعوین برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در سال جاری تسهیلات ازدواج به زوجین زیر 25 سال با مبلغ 350 میلیون تومان و برای زوجین مسن‌تر با مبلغ 300 میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با قهرمانان و ملی‌پوشان دوومیدانی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند، دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه بیشترین هزینه های مربوط به مراسم ازدواج ناشی از تمایل خانواده‌ها برای برگزاری یک مراسم تجملاتی بوده و به جوانان تحمیل می‌شود، گفت: مهم ترین هدف طرح وصال شیرین تسهیل ازدواج جوانان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست فدراسیون دو و میدانی گفت: فدراسیون را با کمترین تنش و معضل تحویل رئیس جدید می‌دهیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی گفت که این فدراسیون در انتخابات ریاست بی‌طرف است و از هیچ نامزدی حمایت نمی‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی گفت: شک نکنید ما قرار است یک انتخابات کاملاً بی‌طرفانه را برگزار کنیم.