جمعه 14 اردیبهشت 1403

وزارت ورزش

وزارت ورزش

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان قهرمانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران در جهان را تبریک گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ گفت: به روز رسانی سیستم‌های نظارتی و زیرساخت‌های موجود در استادیوم‌های ورزشی یک امر مهم و حیاتی در برقراری و تامین امنیت در ورزشگاه‌های کشور بوده و نصب دوربین‌های هوشمند توسط پلیس در ورزشگاه‌ها کمک شایانی در رسیدن به این هدف مهم می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی گفت که این فدراسیون در انتخابات ریاست بی‌طرف است و از هیچ نامزدی حمایت نمی‌کند.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: وزارت ورزش دخالت و نظر خاصی روی انتخابات ندارد و مجمع به این جایگاه رسیده است که فرد اصلح را انتخاب کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی تیراندازی با هزینه ای هنگفت عازم ریو شد اما با دستانی خالی و شکست خورده و بدون هیچ دستاوردی بازگشت.

خبرگزاری دانشجو

وزیر ورزش و جوانان گفت: این قهرمانی به نام شما ماندگار خواهد بود، اما بدانید کارتان شروع شده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش در جمع اعضای تیم ملی فوتسال ایران که به قهرمانی جام ملت‌های آسیا دست یافتند، خطاب به آنها گفت که کار ملی‌پوشان برای موفقیت در عرصه جهانی آغاز شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نام «هُلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس» این روزها با نام باشگاه فوتبال استقلال عجین شده است؛ نهادی متمول که از کنسرسیومی متشکل از شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس ایجاد شده و هفته گذشته 85 درصد سهام این باشگاه پرطرفدار تهرانی را در بورس خرید اما همین هلدینگ یکی از بدهکارانی است که هنوز سود سهام عدالت را واریز نکرده است و پرداخت سود سهام 49 میلیون ایرانی را با اخلال مواجه کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

نشست فوق العاده هیات رییسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار و زمان انتخابات این فدراسیون 30 خرداد تعیین شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مالک جدید باشگاه پرسپولیس در انتشار لوگوی این تیم اشتباهی را مرتکب شده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی دولت با اشاره به تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از این افراد را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بنر مربوط به مراسم «آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی» پشت سر وزرای ورزش و اقتصاد این جلسه را پرحاشیه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست فوق العاده هیات رییسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی در شرایطی برگزار شد که زمان انتخابات این فدراسیون 30 خرداد تعیین شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست فوق العاده هیات رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار و زمان پیشنهادی مجمع انتخاباتی این فدراسیون به وزارت ورزش ارائه شد.

خبرگزاری تسنیم

نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار و زمان انتخابات این فدراسیون 30 خرداد تعیین شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در پیامی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش دومویدانی کشورمان در مسابقات جوانان آسیا را تبریک گفت.