جمعه 14 اردیبهشت 1403

وزارت ورزش

وزارت ورزش

وب‌گاه گسترش

فیلم "مست عشق"، کارگردانی حسن فتحی، در هفته اول اردیبهشت 1403 با تنها سه روز اکران، موفق شد به عنوان پرفروش‌ترین فیلم این هفته محسوب شود.

خبرگزاری تسنیم

رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» با حضور بیش از هزار شرکت‌کننده در تهران، رشت و بندر ماهشهر برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش گفت: به‌دنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی گفت: با وجود اینکه زمان محدودی در فدراسیون هستم، اما باید از هر ثانیه این فرصت برای کمک بهینه به ورزشکاران استفاده کنم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شهرام عظیمی با اشاره به این موضوع که دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری با تمام توان در جهت تحقق منویات رهبر انقلاب و شعار سال برنامه‌ریزی خواهد کرد اظهار داشت: درحال جمع‌آوری اطلاعات به منظور مشارکت حداکثری روستاییان در رونق تولید تجهیزات و لوازم ورزشی براساس آمایش سرزمین هستیم و همچنین بدنبال شناسایی ظرفیت روستائیان و عشایر سراسرکشور در این حوزه‌ایم. وی...

وب‌گاه ورزش سه

نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران روز یکشنبه نهم اردیبهشت در کمیته ملی المپیک برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناس تلویزیون خطاب به وزارت ورزش روی آنتن زنده گفت: دیگر حق مداخله در امور استقلال و پرسپولیس را ندارید./ شبکه خبر

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی اتفاقات رخ داده در مسابقات کشتی نونهالان مازندران و مجروح شدن داور، جلسه‌ای در هیئت کشتی استان برگزار شد. در پی اتفاقات رخ داده در مسابقات کشتی نونهالان مازندران و مجروح شدن داور، جلسه‌ای در هیئت کشتی استان برگزار شد. به گزارش عرشه آنلاین، در هفته‌های گذشته رقابت‌های کشتی نونهالان استان مازندران به جنجال کشیده شد و داور یکی از مبارزه‌ها مورد ضرب‌وشتم عده‌ای قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با تدبیر دولت و وزارت ورزش مشکل حضور این دو تیم پرطرفدار در آسیا حل شد و امیدواریم در ادامه راه نیز شاهد اتفاقات خوبی برای سرخابی‌ها باشیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به واگذاری سرخابی‌ها گفت: با تدبیر دولت و وزارت ورزش مشکل حضور این دو تیم پرطرفدار در آسیا حل شد و امیدواریم در ادامه راه نیز شاهد اتفاقات خوبی برای سرخابی‌ها باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: پیشنهاد ما این است که مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا پایان فصل باشگاه ها بمانند، اما درباره تغییرات هیچ دخالتی نخواهیم داشت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان در دهه سوم خرداد ماه سال جاری معرفی خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان عصر امروز از اردوی تیم ملی جوجیتسو کشورمان بازدید کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم و این وظیفه سهام‌داران و صاحبان باشگاه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر ورزش و جوانان گفت: در بحث استخدام قهرمانان به ویژه در بحث توان‌یابان منتظر اصلاح قانون در مجلس هستیم. در صورت تصویب قطعا اتفاقات خوبی را در بحث استخدامی خواهیم داشت.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: در بحث استخدام قهرمانان به ویژه در بحث توان‌یابان منتظر اصلاح قانون در مجلس هستیم.