سه‌شنبه 17 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از مهمترین معضلات اقتصاد اسرائیل از اواسط سال 2023 میلادی و همزمان با یورش نظامی به نوار غزه، وضعیت رو به افول شاخصهای کلان اقتصادی این رژیم بویژه نرخ شاخص انتظارات تورمی، نرخ تورم موادغذایی و کالاهای خوراکی و نرخ بهره کوتاه مدت بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاید مهمترین اتفاق اقتصادی و سیاسی که رسانه‌های غولپیکر خبری غربی، در سکوتی محض، از پرداختن به آن منع شده‌اند، وضعیت بد شاخصهای کلان اقتصاد داخلی و بین‌المللی اسرائیل در چند ماه اخیر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از استعفای وزرا و رئیس کل بانک مرکزی گرفته تا استیضاح وزیر صمت و برکناری وزیر جهاد کشاورزی، همه را می‌توان قسمت های مختلفی از سریال تغییرات اصلی و عمده کابینه دولت سیزدهم دانست.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت سیزدهم در حالی در آستانه ورود به سومین سال فعالیت خود قرار دارد که تا این زمان با حجم گسترده ای از تغییرات رو به رو شده است؛ موضوعی که در نوع خود کم سابقه محسوب می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز جاری باز هم منفی خورد تا خزان سرخ خود را در روزهای بهاری سال 1403 نشان دهد. خزانی که بیشتر از ناشی از بی‌تدبیری است که مسئولان اقتصادی برای این بازار به خرج داده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هادی خانی معاون وزیر اقتصاد و رئیس مرکز اطلاعات مالی در جلسه ویدئو کنفرانس با همتای برزیلی و در راستای تقویت فعالیت‌های مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم در چهارچوب شورای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم کشورهای عضو بریکس بر تقویت روابط و انجام کارهای مشترک تاکید کرد. در این نشست که با حضور آقای ریکاردو لیائو رئیس مرکز اطلاعات مالی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار طلا و سکه، امروز در حالی که قیمت اونس طلا صعودی شد، قیمت طلای 18 عیار و همچنین قیمت سکه امامی نزولی شدند. با این حال قیمت دلار و درهم در مرکز مبادله ارز و طلا بالا رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

افزایش قیمت در روزهای گذشته با واکنش‌های زیادی همراه بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان امروز (شنبه 18 فروردین ماه) در نشست رمضانی دیدار با رئیس جمهور با حضور برخی وزرای دولت نکاتی را مطرح کردند. رئیس‌جمهور در این نشست با بیان اینکه دانشگاه، اتاق اندیشه‌ورزیِ دولت است، بیان کرد: ارتباط دانشگاه و دولت بسیار مبارک و برای دولت مغتنم است. وی گفت: نگاه‌ها و نقدهای منصفانه دانشجویی ارزشمند است. دانشگاه‌ها اتاق‌های اندیشه‌ورزیِ...

وب‌گاه عصر ایران

خواستیم از این فرصت استفاده کنیم و به آقای رئیسی، وزیر اقتصاد، رئیس بانک مرکزی و سایر دست اندرکاران و عوامل پشت صحنه خدا قوت و دستمریزاد بگوییم و به ایشان یادآوری کنیم: تعطیلات نوروز تمام شده است، نمی خواهید برگردید و کاری بکنید؟!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد اسرائیل با اشاره به کشتار امدادگران آشپزخانه مرکزی جهانی گفت که چنین تراژدی‌هایی در جنگ اتفاق می‌افتد.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از دانشجویان در جلسه ای با رئیس جمهور و برخی وزرای دولت نکاتی را مطرح کردند.

وب‌گاه 55 آنلاین

چندی پیش، وزیر اقتصاد درخصوص آخرین وضعیت سهام عدالت جاماندگان اعلام کرد که شناسایی افراد مشمول سهام عدالت انجام شده و چهار میلیون و 700 هزار نفر تایید شدند. اختصاص سهام عدالت به جاماندگان بر اساس مصوبه سال 1401 مجلس شورای اسلامی باید انجام می‌شد که این اقدام صورت نگرفت. در بودجه سال 1402 نیز این موضوع گنجانده نشد؛ بنابراین نمایندگان مجلس این طرح را به صحن علنی بردند که با اختصاص سهام...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: دامن‌زدن به انتظارات تورمی از مهمترین راهبردها در انتشار اخبار کذب است و القاء تزلزل در تیم اقتصادی دولت را باید در این چارچوب تحلیل کرد. رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: دامن‌زدن به انتظارات تورمی از مهمترین راهبردها در انتشار اخبار کذب است و القاء تزلزل در تیم اقتصادی دولت را باید در این چارچوب تحلیل کرد. به گزارش عرشه آنلاین، سپهر خلجی در حساب کاربری...

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر تغییر احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در بعضی از اکانت‌های ضددولت، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این خبر غیرواقعی و کذب است.