دوشنبه 16 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مجلس تاکید کرد برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین وجود ندارد. نماینده مجلس تاکید کرد برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین وجود ندارد. مصطفی نخعی، گفت: دولت برای اینکه مصرف سوخت را مدیریت کند می خواهد صورت مسئله را با حذف کارت جایگاهها پاک کند. سهمیه بنزین مردم 60 لیتر 1500 تومانی و صد لیتر 3 هزار تومانی مشخص شده است. حالا اگر کسی بیشتر نیاز داشت چکار باید کند؟ این کارت جایگاه را برای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسای مرکز اطلاعات مالی دو کشور ایران و برزیل در راستای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه گسترش

روسای گمرکات ایران و پاکستان با هدف تسهیل و توسعه تجارت در اسلام‌آباد دیدار کردند.

خبرگزاری تسنیم

روسای گمرکات ایران و پاکستان با هدف تسهیل و توسعه تجارت در اسلام‌آباد مذاکره و در 15 بند برای رفع موانع گمرکی توافق کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه نرخ ارز حتماً قابل کاهش است، گفت: باید با قید فوریت نسبت به تشکیل جلسه‌ای در مجلس درباره مسایل ارزی اقدام شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در صورت تامین منابع، طرح کالابرگ الکترونیک ادامه پیدا می کند، اما اگر منابع تامین نشود چند مدل طراحی و به دولت ارائه خواهد شد و در صورت موافقت با یکی از مدل‌های ارائه شده، اجرا خواهد شد. در صورت تامین منابع، طرح کالابرگ الکترونیک ادامه پیدا می کند، اما اگر منابع تامین نشود چند مدل طراحی و به دولت ارائه خواهد شد و در صورت موافقت با یکی از مدل‌های ارائه شده، اجرا خواهد شد. به گزارش عرشه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه اطلاعات نوشت: نرخ‌های مایحتاج ضروری دچار چنان رها شدگی و هرج و مرجی است که هر روز در مطبوعات و رسانه‌های عمومی «سوژه خبری» می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آذری جهرمی به افزایش قیمت دلار طی روزهای اخیر واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بحبوحه عدم کنترل دولت در بحث ارز و سکه و... که ناخودآگاه به بازارهای غیررسمی و دلالی رسمیت می‌بخشد، خبری مبنی بر برکناری وزیر اقتصاد در فضای رسانه‌ای و مجازی دست به دست می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، وقتی سیاست‌ها و تصمیمات دولت خروجی‌ای جز افزایش نرخ سکه، طلا و ارز ندارد، می‌توان با صراحت تمام گفت که دولت مدعی بهبود اقتصاد با وجود بی‌اثری تحریم‌ها و ناامنی‌های منطقه در مدیریت اقتصادی...

وب‌گاه گسترش

بندر خشک یک بندر درون‌سرزمینی چندمنظوره است که به‌طورمستقیم توسط جاده یا راه‌آهن به بندر دریایی وصل است و مرکزی برای انتقال کالاها به مقصدهای داخلی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

واکنش دولت به ادعای تغییر وزیر اقتصاد بار دیگر داستان فرار رو به جلوی دولت را در مواجهه با حقایق اقتصادی نشان می‌دهد زیرا مسئولان به جای اظهارات صحیح و اقتصادی نسبت به وضعیت کنونی اقتصادی سعی دارند با استفاده از کلمات غریب، نه افکار عمومی بلکه خود را بفریبند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک اقتصاددان درباره عملکرد تیم اقتصادی دولت رئیسی اعلام کرد: «این عملکرد مطابق با وعده‌هایی که رئیسی در ابتدای آغاز به کار دولتش داده بود، نبوده است و اگر بخواهند براساس این وعده‌ها ارزیابی کنند، بعید می‌دانم که خودشان نیز نمره قابل قبولی را ارائه دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک اقتصاددان درباره عملکرد تیم اقتصادی دولت رئیسی اعلام کرد: «این عملکرد مطابق با وعده‌هایی که رئیسی در ابتدای آغاز به کار دولتش داده بود، نبوده است و اگر بخواهند براساس این وعده‌ها ارزیابی کنند، بعید می‌دانم که خودشان نیز نمره قابل قبولی را ارائه دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

وقتی سیاست‌ها و تصمیمات دولت خروجی‌ای جز افزایش نرخ سکه، طلا و ارز ندارد، می‌توان با صراحت تمام گفت که دولت مدعی بهبود اقتصاد با وجود بی‌اثری تحریم‌ها و ناامنی‌های منطقه در مدیریت اقتصادی کشور، امروز در شرایط مشابه نه‌تنها موفق نبوده است بلکه شکست بیشتری نیز داشته است زیرا پذیرش شرایط و تلاش برای حل آن، خود یک گام برای جبران شکست‌ها است که در این دولت هیچ معنایی ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبری از سوی برخی از رسانه‌ها به جریان می‌افتد؛ «استعفای وزیر اقتصاد»;i از سوی رئیس شورای اطلاع‌رسانی تکذیب می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز جاری باز هم منفی خورد تا خزان سرخ خود را در روزهای بهاری سال 1403 نشان دهد. خزانی که بیشتر از ناشی از بی‌تدبیری است که مسئولان اقتصادی برای این بازار به خرج داده‌اند.