سه‌شنبه 17 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد اسرائیل قطر را به حمایت از تروریسم متهم کرد و گفت که به این کشور به عنوان میانجی‌گر در مذاکرات با حماس اعتماد ندارد. این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که مذاکرات آتش‌بس و آزادی اسرا به بن‌بست رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آخرین روز کاری هفته در حالی سپری شده است که قیمت لاری گرجستان در جریان معاملات بازار ارز تهران رشد 260 تومانی را تجربه کرد و به 24200 تومان رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه قطر به اتهام زنی‌های اسرائیل علیه این کشور پاسخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت خارجه قطر به اتهام زنی‌های اسرائیل علیه این کشور پاسخ داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در دیدار رمضانی مسئولان و کارگزاران نظام با حضرت آیت الله خامنه ای بسیاری از چهره های مطرح سیاسی و نظامی حضور داشتند اما محمود احمدی نژاد در میان آنان به چشم نمی خورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قطر در واکنش به حمله یک عضو کابینه اسرائیل به میانجی گران آتش بس غزه، تاکید کرد: تل آویو از توافق تبادل اسرا حمایت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار ارز تهران امروز را در حالی به پایان رسانده که ارزها به مانند روز گذشته افزایش قیمت را تجربه کردند و ریال عمان با رشد 1920 تومانی، 167,460 تومان ارزش گذاری و معامله شد.

وب‌گاه گسترش

طرح مالیات بر عایدی سرمایه از زمان تصویب در مجلس با مشکلات و انتقادات متعددی مواجه شده است و تاکنون به قانون تبدیل نشده است؛ زیرا باید مسائل و نقاط ضعف مطرح شده توسط شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام رفع شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: مهلت انجام تغییرات اظهارنامه های مالیاتی در سامانه مودیان تا پایان فروردین ماه است و مودیان کار را به روزهای پایانی محول نکنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دلار برخلاف دیگر ارز‌های شاخص بازار در روز گذشته به رشد قیمت خود ادامه نداد. در حالی که تابلوی نرخ اکثر شاخص‌های بازار ارز کشور در روز گذشته مثبت بود، نرخ دلار در قیمت روز پیشین خود معامله شد. برخی از تحلیلگران معتقدند که هیجانات بازار این ارز در حال فروکش کردن است. دلار برخلاف دیگر ارز‌های شاخص بازار در روز گذشته به رشد قیمت خود ادامه نداد. در حالی که تابلوی نرخ اکثر شاخص‌های بازار...

وب‌گاه خبر آنلاین

طرح مالیات بر عایدی سرمایه از زمان تصویب در مجلس با کش و قوس هایی روبرو بوده و تا امروز به قانون تبدیل نشده است؛ چراکه باید ایرادات مطرح شده از سوی شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام برطرف شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دلار برخلاف دیگر ارز‌های شاخص بازار در روز گذشته به رشد قیمت خود ادامه نداد. در حالی که تابلوی نرخ اکثر شاخص‌های بازار ارز کشور در روز گذشته مثبت بود، نرخ دلار در قیمت روز پیشین خود معامله شد. برخی از تحلیلگران معتقدند که هیجانات بازار این ارز در حال فروکش کردن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیداحسان خاندوزی، وزیر اقتصاد گزارشی از وضعیت میزان بدهی خارجی و داخلی دولت در مقایسه با دیگر کشورها ارائه کرد.

وب‌گاه گسترش

رضوانی‌فر، شاخص‌های مهم آماری تجارت خارجی کشور در سال گذشته را در 40 نکته به شرح زیر بیان کرد.