سه‌شنبه 17 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بر اساس آمار مرکز آمار ایران نرخ رشد اقتصادی کشور بالاتر از 5 درصد محقق شود که نسبت به نرخ رشد اقتصادی 4 درصدی سال گذشته شاهد بهبود در این شاخص هستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بر اساس آمار مرکز آمار ایران نرخ رشد اقتصادی کشور بالاتر از 5 درصد محقق شود که نسبت به نرخ رشد اقتصادی 4 درصدی سال گذشته شاهد بهبود در این شاخص هستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات علمی دانشگاه شریف و مشاور وزیر اقتصاد، به عنوان نماینده ایران در بانک جهانی منصوب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر اقتصاد گفت: مسیر انضباط بخشی در اقتصاد کشور، ثبات اقتصاد کلان در شاخص‌ها و متغیرهای کلان و طرح‌های تحولی و اصلاح ساختاری که امسال شاهد آن بودیم در سال 1403 نیز با شتاب بیشتر و قدرت بالاتری تداوم یابد.

وب‌گاه فرارو

وزیر اقتصاد گفت: مسیر انضباط بخشی در اقتصاد کشور، ثبات اقتصاد کلان در شاخص‌ها و متغیر‌های کلان و طرح‌های تحولی و اصلاح ساختاری که امسال شاهد آن بودیم در سال 1403 نیز با شتاب بیشتر و قدرت بالاتری تداوم یابد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ادامه بررسی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات در صحن اصلی مجمع تشخیص مصلحت نظام از 15 فروردین سال آینده خبرداد.

وب‌گاه گسترش

وزیر امور اقتصادی و دارایی به عملکرد برخی بانک‌های خصوصی تاکید کرد و بیان کرد: بانک‌های خصوصی نباید به هر راهی که خودشان می‌خواهند پیش بروند، زیرا بانک‌ها از عوامل اساسی سلامت اقتصاد کشور هستند.

وب‌گاه گسترش

دولت در سال گذشته سبد حداقل معیشت به ارزش نزدیک به 14 میلیون تومان را تصویب کرد. آیا دولت موافق است که این سبد، که خودش قبول کرده و در محاسبه آن شرکت کرده است، را تأیید کند؟ ما از دولت خواهش می‌کنیم که حداقل سبدی که در پایان سال 1401 محاسبه شده است را تصویب کند.

وب‌گاه فرارو

آخرین جلسه هیئت دولت در سال 1402 بعد از ظهر امروز یکشنبه به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و طی آن وزرای امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت و روسای کل بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه گزارش‌های مشروحی از اقدامات و دستاورد‌های دولت در طول سال گذشته ارائه کردند.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور شاخص‌های ارائه شده در گزارش‌های اعضای دولت درباره کاهشی شدن روند تورم و رشد تولید و تجارت کشور را مایه خرسندی دانست و خطاب به مسئولان مربوط تاکید کرد به این مقدار اکتفا نکرده و تلاش‌شان را برای کاهش بیشتر نرخ تورم و تداوم رشد اقتصادی مضاعف کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور خطاب به مسئولان مربوط تاکید کرد تلاش‌شان را برای کاهش بیشتر نرخ تورم و تداوم رشد اقتصادی مضاعف کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آخرین جلسه هیات دولت در سال 1402 بعد از ظهر امروز یکشنبه به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی برگزار شد و طی آن وزرای امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت و روسای کل بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه گزارش‌های مشروحی از اقدامات و دستاورد‌های دولت در طول سال گذشته ارائه کردند. رییس جمهور شاخص‌های ارائه شده در این گزارش‌ها، درباره کاهشی شدن...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور شاخص‌های ارائه شده در گزارش های اعضای دولت درباره کاهشی شدن روند تورم و رشد تولید و تجارت کشور را مایه خرسندی دانست.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور در آخرین جلسه دولت در سال 1402 گفت: روند تورم در کشور، مهار و کاهشی شده‌است اما مسئولان نباید دست از تلاش بردارند.