جمعه 7 اردیبهشت 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس با تاکید بر اینکه اگر دولت تا یکشنبه برنامه خود برای مقابله با مشکلات ارزی را ارائه نکند ما این موضوع را در صحن مجلس دنبال خواهیم کرد، گفت: با اینکه در موضوع ارز با دولت اختلاف سلیقه داشتیم اما با دولت همراهی کرده‌ایم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریمی قدوسی حالا در دولت ابراهیم رسیسی کمتر اظهار نظر می‌کند، دست کم دولتمردان را متهم نمی‌کند در نتیجه کمتر هم تکذیب می‌شود. حتی اظهارات اخیر او هم با واکنش قابل توجهی از سوی دولت رئیسی همراه نبوده است اما ناظران معتقدند سخنان او می‌تواند به راحتی مورد بهره برداری کشورهای غربی و رژیم اسرائیل قرار گیرد و برای ایران دردسر ساز شود. جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در روز‌های اخیر جنجال تازه‌ای...

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون وزارت ورزش درباره مالکان جدید پرسپولیس و استقلال و قوانینی که باید رعایت کنند، نکاتی را گوشزد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت 10 درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد مهاجری فیلمی از اظهارات وزیر اقتصاد دولت سیزدهم پیش از تکیه زدن بر این جایگاه را منتشر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه گسترش

وزیر ورزش در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ سهامی از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای دولت باقی نخواهد ماند و امیدوار است که هر دو تیم محبوب استقلال و پرسپولیس بدون هیچ مشکلی در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کنند.

وب‌گاه گسترش

آغاز فرآیند واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی صبح امروز (چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403) در ساختمان وزارت اقتصاد صورت گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان قرارداد واگذاری شرکت های استقلال و پرسپولیس بعد از گذشت 20 سال در قالب واگذاری به افراد و شرکت های دارای اهلیت و تخصصی انجام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل استقلال را تاریخ ماندگاری برای این باشگاه خواند و در واکنش به واگذاری سرخابی‌ها گفت: امیدوارم ترکیب این دو برند با دو نام مقدس از جمله استقلال و خلیج فارس، یک اتفاق بزرگ را رقم بزند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پادشاه عربستان برای انجام آزمایش‌های معمول به بیمارستان ملک فیصل منتقل شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با بیان اینکه در سال گذشته یک عدد بی‌سابقه از فراریان مالیاتی وصول شد، گفت: سال گذشته 110 هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران مالیاتی وصول شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه خبر آنلاین

با اعلام وزیر ورزش و جوانان، پنج درصد از سهام سرخابی ها به پیشکسوتان دو باشگاه خواهد رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست تاکید کرد که طبق اساس نامه دولت، کیسه‌های زیر 25 میکرون از چرخه تولید و توزیع و مصرف در بازه زمانی 5 ساله حذف می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

احسان خاندوززی، وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم اولویت ما حل و فصل پرداخت اقساط کشور بود تا بدهی‌های جمهوری اسلامی ایران برای اقساط گذشته به صفر برسد. منبع: خبرگزاری دانشجو