پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: در ماه‌های پایانی سال همیشه بحث دستمزد منطقه‌ای داغ می‌شود. اما این طرح به مانند بسیاری دیگر از پیشنهادات با موافقان و مخالفانی همراه است.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسعود امراللهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: هیچ محدودیتی در تعداد خرید نان اعمال نشده است.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر اقتصاد: حتماً فساد اتفاق افتاده و کسی دنبال لاپوشانی این مساله نیست. به محض اطلاع از وقوع فساد در بخش مربوطه واکنش و برخورد صورت گرفته است. پرونده به قوه قضائیه ارجاع شده و ان‌شاءالله قوه قضائیه رأی محکم و قطعی و اشد مجازات را صادر خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصولگرا با انتقاد از پنهان کردن فساد چای دبش از سوی دولت رئیسی در مراحل ابتدایی، تاکید کرد: «بالاخره این فساد در دولت‌های جمهوری اسلامی اتفاق افتاده در آمریکا که نبوده که به گردن آنان بی‌اندازیم. فقط می‌توانیم بگوییم که مسئولین ذیربط در راستای اهداف شوم استکبار و در سطح نفوذی‌ها عمل نمودند.»

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد با اشاره به فساد شرکت چای دبش گفت: در این دولت کسی نمی‌گوید «آقای فلانی خط قرمز ما است با او برخورد نکنید». جامعه بداند دولت این بار بنا نیست خاکروبه‌ها را زیر فرش‌ها پنهان کند، نمی‌خواهد روی فسادها سرپوش بگذارد. شرکت چای دبش هم بابت ارزی که برای واردات دریافت کرده بود، پولش را پرداخته و اموال مردم جایی نرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد اجرای طرح نان را عامل کاهش مصرف آرد خبازی و نیز کاهش دور ریز و هدررفت و فرار آرد یارانه ای عنوان کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک اقتصاددان معتقد است: من باز هم معتقدم که با نامه وزیر اقتصاد مشکل اف‌ای‌تی‌اف حل نمی‌شود، چون بدون دو لایحه پالرمو و CFT، درخواست ما مشمول بررسی و صحت‌سنجی قرار نخواهد گرفت.

وب‌گاه گسترش

وزیر اقتصاد تصریح کرد: مهم برای مردم این است که کسی نمی‌گوید آقای فلانی خط قرمز ما است با او برخورد نکنید. جامعه بداند دولت و مجلس این بار بنا نیست خاکروبه‌ها را زیر فرش‌ها پنهان کنند، قرار نیست جلوی فسادها را سرپوش بگذارند و بنا نیست عده‌ای در حاشیه امن قرار داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اخیراً برخی نانوایی‌ها اعلام کرده‌اند بر اساس ابلاغیه اتحادیه نانوایان، خرید نان بیش از چهار عدد با یک کارت بانکی برای شهروندان ممنوع است و برای خرید بیش از چهار عدد نان، باید از دو کارت بانکی استفاده کنند که این اقدام باعث سردرگمی و نگرانی شهروندان شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس ابلاغیه اتحادیه نانوایان به نانوایی‌ها خرید نان بیش از چهار عدد با یک کارت بانکی برای شهروندان ممنوع است و باید از دو کارت بانکی استفاده کنند که این اقدام باعث سردرگمی شهروندان شده است؛ موضوعی که اتحادیه نانوایان سنتی و سنگک تکذیب نکرد. بر اساس ابلاغیه اتحادیه نانوایان به نانوایی‌ها خرید نان بیش از چهار عدد با یک کارت بانکی برای شهروندان ممنوع است و باید از دو کارت بانکی استفاده...

وب‌گاه گسترش

خرید نان بیش از چهار عدد با یک کارت بانکی برای شهروندان ممنوع می باشد این موضوع موجب سردرگرمی مردم برای خرید نان شده است.