پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزینه جدید سرمربیگری پرسپولیس مشخص شد و او از یک اسپانیایی است. گزینه جدید سرمربیگری پرسپولیس مشخص شد و او از یک اسپانیایی است. به گزارش عرشه آنلاین؛ سرمربی سابق تیم شانگهای پورت چین گزینه جانشینی یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور درباره تعطیلی شنبه یا پنجشنبه ها اظهارنظر کرد. رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور درباره تعطیلی شنبه یا پنجشنبه ها اظهارنظر کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: در قانون چیزی به‌نام روز تعطیل نیامده است؛ روز جمعه طبق قانون اساسی تعطیل است ولی اینکه شنبه و یا پنجشنبه تعطیل شود به اختیار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندار چابهار درباره دیده شدن دود در آسمان این شهر توضیحاتی ارائه داد. فرماندار چابهار درباره دیده شدن دود در آسمان این شهر توضیحاتی ارائه داد. به گزارش عرشه آنلاین، فرماندار چابهار اعلام کرد: دود دیده شده در آسمان چابهار به علت برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص) 18 در منطقه عمومی چابهار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امام جمعه مشهد با تأکید بر اینکه مشکلات معیشتی مانع از مشارکت مردم در انتخابات نخواهد شد، گفت: حقیقت هم این است که مردم به خاطر مشکلات معیشتی، مشارکت خود در انتخابات را کاهش نمی‌دهند. موضوعاتی که باعث می‌شود مشارکت کاهش پیدا کند، یکی مسئله روند اجرایی برگزاری انتخابات است و دیگری چالش‌هایی است که در مقام روش اجرای کار توسط مسئولان دنبال می‌شود. نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت:...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت توضیحاتی درباره برنامه دولت درخصوص عادلانه کردن نظام پرداخت حقوق ها داد. سخنگوی دولت توضیحاتی درباره برنامه دولت درخصوص عادلانه کردن نظام پرداخت حقوق ها داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سخنگوی دولت از تصویب طرحی در هیئت وزیران با هدف عادلانه‌کردن نظام پرداخت‌ها، جلوگیری از هزینه‌های غیرضرور، ساماندهی سفرهای خارجی و اصلاح آیین‌نامه حق مأموریت سفرهای خارجی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست درباره خبر «مالچ پاشی در دریاچه ارومیه» توضیحاتی داد. سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست درباره خبر «مالچ پاشی در دریاچه ارومیه» توضیحاتی داد. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس سازمان محیط زیست انتشار اخباری مبنی مالچ‌پاشی دریاچه ارومیه را تکذیب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سامانه جامع تجارت با صدور اطلاعیه‌ای شرایط جدید فروش لاستیک خودرو از 26 دی ماه را اعلام کرد. سامانه جامع تجارت با صدور اطلاعیه‌ای شرایط جدید فروش لاستیک خودرو از 26 دی ماه را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، سامانه جامع تجارت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو ابلاغ دفتر صنایع شیمیایی و پلیمری، امکان ثبت فروش به مصرف کننده از طریق فایل اکسل بدون درج شماره شاسی و موتور برای اسناد قبل...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: تقریبا مصرف سرانه نان به ازای هر سال 170 کلیوگرم است و تزریق حجم عظیمی از منابع در سال 1402، بالغ بر 150 هزار میلیارد تومان نشان دهنده بازار بسیار مهم نان در عرصه‌های اقتصادی است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: طبق مطالعاتی که به کمک کارشناسان تغذیه انجام شده، بیش از 500 نوع نان مختلف در کشور وجود دارد. به گزارش عرشه آنلاین، وجود تعداد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه پرسپولیس تا این لحظه مذاکره‌ای با دراگان اسکوچیچ نداشته است. باشگاه پرسپولیس تا این لحظه مذاکره‌ای با دراگان اسکوچیچ نداشته است. به گزارش عرشه آنلاین، در حالی که تنها چند ساعت از پاسخ منفی برانکو ایوانکوویچ به باشگاه پرسپولیس می‌گذرد، شایعاتی پیرامون مذاکره سرخپوشان با دراگان اسکوچیچ در فضای مجازی مطرح شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خاندوزی وزیر اقتصاد گفت: امسال دو موسسه مالی را منحل و تا پایان سال یک موسسه دیگر را نیز تعیین تکلیف می‌کنیم. در دو - سه سال نیز این مساله را بدون رودربایستی با بانک‌ها و موسسات مالی متخلف ادامه می‌دهیم. خاندوزی وزیر اقتصاد گفت: امسال دو موسسه مالی را منحل و تا پایان سال یک موسسه دیگر را نیز تعیین تکلیف می‌کنیم. در دو - سه سال نیز این مساله را بدون رودربایستی با بانک‌ها و موسسات مالی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر صمت گفت: مجموع تجارت (صادرات و واردات) ایران با ترکیه در 9 ماهه امسال به بیش از 8.5 میلیارد دلار رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اضافه برداشت‌های نجومی بانک‌های ناتراز و اثر آن بر تورم، سبب شده که «انحلال این بانک‌» به عبارتی پرتکرار در اظهارات مسئولان اقتصادی کشور تبدیل شود. در جدیدترین مورد این اظهارات نیز احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی دولت سیزدهم، بار دیگر از انحلال بانک‌های ناتراز گفت. با وجود اینکه مسئولان اقتصادی بارها بر لزوم تسریع تعیین تکلیف بانک‌های ناتراز تاکید کرده بودند، وزیر اقتصاد از انحلال...

وب‌گاه گسترش

بی‌شک بیمه و چالش‌های آن، یکی از مولفه‌های مهم و تاثیرگذار در حوزه کسب‌وکار و دانش‌بنیان است. به‌گفته بسیاری از کارشناسان، شرکت‌های دانش‌بنیان نسبت به بخش‌های دیگر فعالیت‌های اقتصادی شرایط ویژه‌ای دارند که حمایت‌ها و تشویق‌ها و قوانین در این حوزه نیز باید متفاوت باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با وجود تکذیب خبر محدودیت فروش نان با کارت‌های بانکی توسط وزارت اقتصاد، به نظر می‌رسد به‌رغم اقدامات گسترده سیاستگذار برای سامان‌دهی، میل به تخلفات همچنان بالا است. کارشناسان تاکید می‌کنند تا زمانی که قیمت نان به‌صورت دستوری تعیین می‌شود، نباید انتظار داشت که تخلفات محدود بماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌کل بیمه مرکزی با بیان اینکه 90درصد موتورسیکلت‌ها و 34درصد خودروهای کشور بدون داشتن بیمه شخص ثالث تردد می‌کنند، گفت که ارائه بیمه‌نامه کمتر از یک سال برای موتورسیکلت‌های صفرکیلومتر ممنوع شده است. علی استاد‌هاشمی اعلام کرد: طبق آمارهای استخراج‌شده از سامانه سنهاب بیمه مرکزی در حال حاضر حدود 25میلیون بیمه‌نامه شخص ثالث جاری (معتبر) انواع وسایل نقلیه موتوری زمینی وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد با اشاره به موضوع فساد شرکت چای دبش گفت: در این دولت کسی نمی‌گوید «آقای فلانی خط قرمز ماست، با او برخورد نکنید.» جامعه بداند دولت این بار بنا نیست خاکروبه‌ها را زیر فرش‌ها پنهان کند، نمی‌خواهد روی فسادها سرپوش بگذارد و قرار نیست عده‌ای در حاشیه امن باشند. شرکت چای دبش هم بابت ارزی که برای واردات دریافت کرده بود، پولش را پرداخته و اموال مردم جایی نرفته است.