پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو باید خانواده خود را متقاعد کند و بعد به پرسپولیس بیاید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر برانکو بتواند خانواده اش را متقاعد کند سرمربی پرسپولیس می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حداقل 20 سال اخیر یکی از سیاست‌های مثبت برای تسهیل ازدواج جوانان، اعطای وام ازدواج به جوانانی است که در شرف ازدواج هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی رغم وعده قائم مقام وزیر جهاد نرخ خرید گندم بازهم اعلام نشد، اما نمایندگان مجلس قول دادند که به عنوان دستگاه نظارتی کمتر از یک هفته موضوع را تعیین تکلیف کنند. علی رغم وعده قائم مقام وزیر جهاد نرخ خرید گندم بازهم اعلام نشد، اما نمایندگان مجلس قول دادند که به عنوان دستگاه نظارتی کمتر از یک هفته موضوع را تعیین تکلیف کنند. به گزارش عرشه آنلاین در جلسه 22 شهریور شورای قیمت گذاری، قیمت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

احسان خاندوزی در یک نامه اعتراض آمیز خواهان خروج ایران از از ذیل توصیه 7 FATF شد. احسان خاندوزی در یک نامه اعتراض آمیز خواهان خروج ایران از از ذیل توصیه 7 FATF شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان در نامه ای اعتراضی به گروه ویژه اقدام مالی (FATF) خواستار آن شد تا نام جمهوری اسلامی ایران از ذیل توصیه 7 و سایر اسناد مرتبط این نهاد با قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس از سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به این استان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد در نامه‌ای اعتراضی به گروه ویژه اقدام مالی خواستار آن شد تا نام جمهوری اسلامی ایران از ذیل توصیه 7 و سایر اسناد مرتبط این نهاد با قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل حذف شود.

وب‌گاه تابناک

وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان در نامه‌ای اعتراضی به گروه ویژه اقدام مالی (FATF) خواستار آن شد تا نام جمهوری اسلامی ایران از ذیل توصیه 7 و سایر اسناد مرتبط این نهاد با قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد حذف شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد با ارسال نامه ای اعتراض خود را به گروه ویژه اقدام مالی (FATF) اعلام و خواستار حذف نام جمهوری اسلامی ایران از ذیل توصیه 7 و سایر اسناد مرتبط این نهاد با این قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد در نامه ای اعتراضی به گروه ویژه اقدام مالی (FATF) خواستار آن شد تا نام جمهوری اسلامی ایران از ذیل توصیه 7 و سایر اسناد مرتبط این نهاد با قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد حذف شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد در نامه اعتراضی به گروه ویژه اقدام مالی (FATF) خواستار آن شد تا نام جمهوری اسلامی ایران از ذیل توصیه هفت و سایر اسناد مرتبط این نهاد با قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد حذف شود.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد در نامه ای اعتراضی به گروه ویژه اقدام مالی (FATF) خواستار آن شد تا نام جمهوری اسلامی ایران از ذیل توصیه 7 و سایر اسناد مرتبط این نهاد با قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد حذف شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به این استان خبر داد و خواستار توجه ویژه به مشکلات مردم این استان در سفر رئیس جمهور شد.