پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه فرارو

وزیر اقتصاد بدهی 100 میلیارد دلاری دولت به صندوق توسعه ملی را تکذیب کرد.

خبرگزاری دانشجو

علی‌حسین رعیتی‌فرد معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و تامین اجتماعی درباره منطقه‌ای شدن دستمزد کارگران در سال آینده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو گفت: این پیشنهاد وجود دارد که به سمت منطقه‌ای شدن دستمزد‌ها پیش برویم که عدالت مزدی برای کارگران در کشور ایجاد شود. در جلسه 329 شورای عالی کار، با پیشنهاد وزیر اقتصاد قرار شد توسط کمیته‌های کارشناسی شورای عالی کار، این موضوع...

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد در نامه ای اعتراضی به گروه ویژه اقدام مالی (FATF) خواستار آن شد تا نام جمهوری اسلامی ایران از ذیل توصیه 7 و سایر اسناد مرتبط این نهاد با قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد حذف شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی به مقایسه ارقام واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای در قانون بودجه 1402 و لایحه بودجه 1403 پرداخته است. طبق این گزارش، منابع حاصل از صادرات نفت و گاز و میعانات گازی و فروش داخل میعانات گازی طبق قانون بودجه حدود 600 هزار میلیارد تومان است. همچنین پیش بینی مرکز پژوهش‌ها از منابع حاصل از صادرات نفت و گاز تا پایان سال جاری حدود...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک فعال کارگری گفت: حداقل حقوق امسال کارگران حتی در جایی مثل سیستان و بلوچستان و ایلام و حتی در روستاها و دورافتاده‌ترین نقاط کشور هم کفاف یک زندگیِ حداقلی را نمی‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک فعال کارگری گفت: نه تنها حداقل حقوق نمی‌تواند کفاف حداقلی‌ترین هزینه‌های زندگی را بدهد، که حتی بسیاری از کارفرمایان هم در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند.

وب‌گاه الف

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آراء با کلیات طرح اصلاح قانون پایانه‌های فروشگاهی موافقت کردند.

وب‌گاه فرارو

محمد مهدی اسماعیلی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مردمی‌ترین وزارتخانه است چراکه همه حلقه‌های میانی حوزه فرهنگ و هنر در این وزارت خانه متوقف است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای حضور در اجراهای صحنه ای (کنسرت) نوروز 1401 حدود 400 هزار نفر از کشور خارج شدند اما سال گذشته طی یک‌ماه یک میلیون نفر برای حضور در کنسرت‌ها از خارج در ایران حضور یافتند که تاکنون سابقه نداشته است.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به سهم 65 درصدی دولت از صادرات نفت و گاز، در شرایطی در 9 ماهه سال جاری 26 میلیارد دلار نفت صادر شده این سوال مطرح میشود که چرا صندوق توسعه ملی در مقابل استقراض 130 هزار میلیاردی در آذر ماه مقاومت نکرد؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علی رغم وعده قائم مقام وزیر جهاد نرخ خرید گندم بازهم اعلام نشد، اما نمایندگان مجلس قول دادند که به عنوان دستگاه نظارتی کمتر از یک هفته موضوع را تعیین تکلیف کنند.

وب‌گاه گسترش

حداقل عیدی کارگران امسال 10 میلیون و 616 هزار و 568 تومان و حداکثر رقم عیدی کارگران 15 میلیون و 924 هزار و 852 تومان خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر اقتصاد درباره اعطای سهام به متولدین سال 1402 گفت: با سازمان برنامه و بودجه مذاکره می‌کنیم که این سهام برای متولدین 1402 هم داده شود.

وب‌گاه فرارو

وزیر اقتصاد، گفت: طبق قانون، هیئت نظارت بر صندوق توسعه ملی باید تعیین کند میزان بدهی‌های قانونی و حسابرسی شده به صندوق چه میزان است.

وب‌گاه گسترش

بر اساس دستور وزیر اقتصاد به رئیس سازمان امور مالیاتی، منطقه ازد ارس از مالیات و عوارض معاف شد.