جمعه 15 تیر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرحهای تحولی و برداشتن موانع حقوقی و اجرایی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

«گرانی» و «تورم» زندگی و معیشت مردم را با تنگنا شدید روبرو ساخته و گلایه ها از مسئولان خاصه نمایندگانشان روز به روز بیشتر می شود، شاید همین گلایه هاست که پارلمان نشینان را طی هفته های اخیر وادار به نقد سیاست های اقتصادی دولت و حساب کشی از دولتمردان کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه در حالی شاهد تداوم عقبگرد قیمت طلا و سکه است که بازار ارز متاثر از پس لرزه‌های اختلاف دیدگاه مجلس با سیاست‌های ارزی دولت بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت تا یکشنبه برنامه خود برای مقابله با مشکلات ارزی را ارائه نکند ما این موضوع را در صحن مجلس دنبال خواهیم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه اختیارهای موجود در قانون دائمی را به رئیس بانک مرکزی دادیم و هر چه ایشان در جلسه سران قوا بیان کردند قبول کردیم اما شرایط کنونی نشان می‌دهد که هم رویکرد اقتصادی و هم رویکرد مدیریتی در موضوع ارز دچار اشکال است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس گفت: ما رویکرد اقتصادی‌مان در حوزه مدیریتی را اعلام کردیم و تا روز یکشنبه برای دریافت برنامه دولت منتظر می‌مانیم، اما اگر برنامه و سیاست ارزی دولت ارائه نشود، مجلس جلسه خواهد گذاشت و طرح خود را ارائه می‌کند.

وب‌گاه الف

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت تا یکشنبه برنامه خود برای مقابله با مشکلات ارزی را ارائه نکند ما این موضوع را در صحن مجلس دنبال خواهیم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی در عین اختلاف سلیقه و اختلاف دیدگاه با سیاست‌های ارزی دولت همراهی کرده است، گفت: تا یکشنبه هفته آینده منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برای بررسی در صحن علنی مجلس هستیم. در صورت ارائه نشدن این برنامه، کمیسیون و نمایندگان اقتصادی مجلس برنامه خود را ارائه خواهند کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قالیباف به بانک مرکزی اعلام کرد که بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد، مجلس برنامه می‌دهد قالیباف به بانک مرکزی اعلام کرد که بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد، مجلس برنامه می‌دهد به گزارش عرشه آنلاین، رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی در عین اختلاف سلیقه و اختلاف دیدگاه با سیاست‌های ارزی دولت همراهی کرده است، گفت: تا یکشنبه هفته آینده منتظر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در شبکه‌های مجازی نطق قدیمی آقای رییس جمهور فعلی را می‌بینیم که می‌خواهد به دولت قبلی طعنه بزند و خطاب به دولت قبل می‌گوید «شما کاری کردید که قیمت دلار به 5 هزار رسیده است»، ولی الان وقتی قیمت دلار را می‌بیند، چه حالی می‌شود؟ گزارش بدهد که چه تحویل گرفته، چه عده داده و کارنامه اش چیست؟ استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در شبکه‌های مجازی...

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس با تاکید بر اینکه اگر دولت تا یکشنبه برنامه خود برای مقابله با مشکلات ارزی را ارائه نکند ما این موضوع را در صحن مجلس دنبال خواهیم کرد، گفت: با اینکه در موضوع ارز با دولت اختلاف سلیقه داشتیم اما با دولت همراهی کرده‌ایم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریمی قدوسی حالا در دولت ابراهیم رسیسی کمتر اظهار نظر می‌کند، دست کم دولتمردان را متهم نمی‌کند در نتیجه کمتر هم تکذیب می‌شود. حتی اظهارات اخیر او هم با واکنش قابل توجهی از سوی دولت رئیسی همراه نبوده است اما ناظران معتقدند سخنان او می‌تواند به راحتی مورد بهره برداری کشورهای غربی و رژیم اسرائیل قرار گیرد و برای ایران دردسر ساز شود. جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در روز‌های اخیر جنجال تازه‌ای...

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون وزارت ورزش درباره مالکان جدید پرسپولیس و استقلال و قوانینی که باید رعایت کنند، نکاتی را گوشزد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت 10 درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد مهاجری فیلمی از اظهارات وزیر اقتصاد دولت سیزدهم پیش از تکیه زدن بر این جایگاه را منتشر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد