چهارشنبه 13 تیر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد برای شرکت در چهل و نهمین اجلاس سالانه 2024 گروه بانک توسعه اسلامی به عربستان سفر می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جریان معاملات روز جاری در بازار بورس اوراق بهادار تهران ارزش معاملات در محدوده 4 هزار و 900 میلیارد تومان قرار گرفت و ارزش بازار بورس تهران نیز همچنان در کمترین فاصله با محدوده 8 هزار همتی قرار دارد و توان رسیدن به این کانال (8000 همتی) برای ارزش بازار وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در جریان معاملات روز جاری در بازار بورس اوراق بهادار تهران ارزش معاملات در محدوده 4 هزار و 900 میلیارد تومان قرار گرفت و ارزش بازار بورس تهران نیز همچنان در کمترین فاصله با محدوده 8 هزار همتی قرار دارد و توان رسیدن به این کانال (8000 همتی) برای ارزش بازار وجود ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک نماینده اصولگرای مجلس ضمن تایید اختلافا بین دو قوه مجریه و مقننه تاکید دارد؛ هدف از علنی شدن اختلافات حذف قالیباف از ریاست در مجلس دوازدهم نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دولت نوشت: اساس‌نامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش به تایید شورای نگهبان رسید و امروز برای اجرا ابلاغ شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معامله گران می‌گفتند عربستان برای بازار ارز مهم است. نگاهی به تاریخچه قیمت‌ها در گذشته نشان می‌دهد در اسفندماه سال 1401 در حالی که دلار روند صعودی داشت، از سرگیری روابط دیپلماتیک میان ایران و عربستان در چین اعلام شد و همین اتفاق آب سردی بر آتش دلار شد. در شرایط کنونی هم معامله گران در انتظار نتایج این سفر هستند. در بازار امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه قیمت دلار، سکه و طلا ریزش کردند. در...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در بخش سیاست های ارزی سند تحول دولت سیزدهم، همان رویکرد و نگاه مبتنی بر قانون احکام دائمی برنامه ششم توسعه مورد تاکید قرار گرفته و طبیعتاً دولت باید بر اساس آن اقدامات خود را انجام دهد.

وب‌گاه گسترش

وزیر اقتصاد درباره افزایش سرمایه بانکهای تحت مدیریت دولت در طی دوره سیزدهم دولت اعلام کرد که به طور کلی بیش از 275 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است. همچنین، اعلام کرد که از سال 1400 تا پایان سال گذشته، بانکها بیش از 117 هزار میلیارد تومان تسهیلات خرد بدون ضامن را پرداخت کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه قیمت دلار، سکه و طلا ریزش کردند. در همین راستا فعالان بازار در خصوص نوسان کاهشی قیمت ها بر چند دلیل مهم تاکید دارند.

وب‌گاه الف

در شرایطی شاهد تخصیص حدود 3 تا 4 میلیارد دلار ارز به شرکت‌های خودروساز مونتاژی هستیم که مشخصاً این شرکت‌ها نتوانستند از التهاب بازار خودرو در برهه فعلی بکاهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آئین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی صبح روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور داری، علی خطیر مدیرعامل تیم استقلال و رضا درویش مدیرعامل تیم پرسپولیس و ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی سازی در سالن اجتماعات وزارت اقتصاد و امور دارایی برگزار شد. در این بغل گرفتن علی خطیر، مدیر عامل استقلال،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسات ارزی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع بحث سیاست‌های ارزی در سال‌های اخیر اصلی‌ترین موضوع اقتصاد کلان کشور بوده علی رغم اینکه به عنوان یک رویکرد کلان در اقتصاد محسوب می‌شود، اما به شدت بر زندگی مردم و معیشت آنان و بر حوزه فعالیت‌های جاری کشور اثر دارد. وی بیان کرد: اعتقاد ما...

خبرگزاری تسنیم

در شرایطی شاهد تخصیص حدود 3 تا 4 میلیارد دلار ارز به شرکت های خودروساز مونتاژی هستیم، که مشخصا این شرکت ها نتوانستند از التهاب بازار خودرو در برهه ی فعلی بکاهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با حضور وزیر اقتصاد و دارایی و معاون فناوری های نوین بانک مرکزی و رئیس خزانه داری کل کشور مراسم رونمایی از برات الکترونیکی انجام شد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون تلفیق با بیان اینکه شرکت‌ها و صندوق‌های بورسی سهام‌داران خرد را سپر بلای خود می‌کنند، گفت: امیدوار هستیم مجلس بند معافیت‌ها را تغییر ندهد که این موضوع خود یک بدعت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد با بیان اینکه طی دولت سیزدهم در مجموع بیش از 275 هزار میلیارد تومان سرمایه بانک‌های تحت مدیریت دولت افزایش داشته است گفت: از سال 1400 تا پایان سال گذشته 117 هزار میلیارد تومان تسهیلات خرد بدون ضامن توسط بانک‌ها پرداخت شده است.