دوشنبه 18 تیر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد گفت: تا امروز بیش از 40 میلیون یورو بازپرداخت جدید برای تکمیل پروژه‌ها دریافت کردیم و امیدواریم هفته آینده در ریاض نیز بتوانیم مجوز پرداخت‌های بیشتر و پروژه‌های دیگری را بگیریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

پنجمین رئیس‌جمهور کشورمان 55 روز بعد از برگزاری باشکوه مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در ششم مرداد 1368 انتخاب شد و آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی با رای 94.5 درصد شرکت‌کنندگان در این انتخابات، صندلی ریاست سومین دوره مجلس شورای اسلامی را ترک کرد و به دفتر نخست‌وزیری رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«خالد بن سلمان» وزیر دفاع عربستان با «گرانت شاپس» همتای انگلیسی خود تلفنی گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه گسترش

در جلسه خبری اخیر، خاندوزی درباره اهداف و برنامه‌های خود پس از تصدی وزارت اظهاراتی داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی ایران هفته آینده برای مشارکت در نشست‌های 2024 بانک توسعه اسلامی به ریاض می‌رود و جشن 50 سالگی تاسیس این بانک نیز برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که با اصلاح بخش دوم بودجه درامدهای مالیاتی 70 همت کاهش یافته به نظر میرسد در صورت تصویب طرح مجلس 100 همت از درامدهای مالیاتی نیز با کاهش رو به رو شود.

خبرگزاری تسنیم

فضا سازی برخی ذی نفعان برای لغو حکم قانون بودجه در خصوص پایان رانت مالیاتی شرکتها و صندوقها همچنان در جریان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاونیوز: اظهارات دیروز رئیس قوه قضائیه درباره احیای گشت ارشاد، شنیده‌ها و روایت‌ها مبنی بر نقش و مسئولیت رئیس‌جمهور و دولت سیزدهم در این‌باره را تایید کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

قیمت سهام باشگاه استقلال و پرسپولیس به ترتیب 2 هزار و 800 میلیارد تومان و 3 هزار و 200 میلیارد تومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس اوراق بهادار تهران سومین روز از اردیبهشت ماه سال 1403 را نیز با رخ مثبت به پایان برد تا هفته نخست سال جدید را در دومین ماه سال تکرار کند

خبرگزاری تسنیم

مراسم یادبود مادر همسر منوچهر متکی عصر امروز برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

غیب محمود احمدی‌نژاد در مراسمات ترحیم پرویز داوودی، معاون اول خود در دولت نهم با واکنش‌هایی همراه شد.

وب‌گاه تابناک

خاندوزی گفت: با توجه به اینکه 10 درصد معامله امروز در فرابورس به شکل نقدی و 90 درصد اقساطی تعیین شد، تکلیف بخش نقدی امروز مشخص و درباره بخش اقساطی نیز مقرر شد هر 6 ماه یکبار توسط کنسرسیوم‌ها پرداخت شود.