یک‌شنبه 15 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، در پنج ماه امسال 1.6 میلیارد دلار طلا وارد کشور شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، در پنج ماه امسال 1.6 میلیارد دلار طلا وارد کشور شده است.

وب‌گاه الف

تعیین به موقع قیمت‌های خرید تضمینی و مطالبه کشاورزان موضوعی است که سال‌ها محل اختلاف نظر و مناقشه بوده در حالی که باید یک سازو کار مشخصی برای آن وجود داشته باشد که در همین راستا دست اندرکارن این بخش به بحث و گفت‌وگو در این زمینه پرداخته و اظهار امیدواری کردند که هر چه زودتر قیمت‌ها مشخص خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد پیشنهاد داد در مورد طرح امکان تامین لوازم خانگی مورد نیاز زوج‌های جوان، در کنار پرداخت وام نقدی، بررسی لازم شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طولانی شدن صف دریافت وام ازدواج عاملی شده است تا وزیر اقتصاد دولت چهاردهم از پیشنهاد اختصاص بخشی از وام در قالب خرید اقساطی لوازم خانگی مورد نیاز رونمایی کند.

وب‌گاه گسترش

محمد رضوانی فر معاون وزیر اقتصاد رئیس کل گمرک ایران خبر از صادرات 19 میلیارد 500 میلیون دلار بشکه نفت خام و کوره در 5 ماه ابتدایی سال داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس بازار سرمایه درباره بهترین بازارها برای سرمایه‌گذاری در ایران، بورس را همچنان یکی از پرهزینه‌ترین و پربازده‌ترین گزینه‌ها دانست و گفت: با توجه به ارزندگی برخی صنایع بورسی مانند پتروشیمی، فلزات اساسی، و دارویی، این بازار به خصوص در شرایط فعلی، جذابیت زیادی برای سرمایه‌گذاران دارد.

وب‌گاه گسترش

نماگر اصلی بورس تهران از آغاز شهریورماه حدود 3 درصد افزایش یافته و اکنون در آستانه دو میلیون و 98 هزار واحد قرار دارد. در روزهای اخیر، معامله‌گران شاهد برتری شاخص‌های سهامی بوده‌اند. با این حال، بازدهی بورس تهران از ابتدای سال همچنان در محدوده منفی باقی مانده است. آنچه در بازار طی پنج ماه گذشته اتفاق افتاده، نشان‌دهنده وجود چالش‌ها و مشکلات متعددی در سطوح خرد و کلان است که مانع ورود...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

مدیر اجرایی اتاق اصناف کشاورزی ایران گفت: شورای قیمت گذاری طبق قانون باید تا قبل از شروع فصل کشت، قیمت تمام محصولات اساسی کشاورزی را تعیین کند که این امر اتفاق نمی‌افتد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل گمرک ایران از صادرات 19 میلیارد و 500 میلیون دلار نفت‌خام و کوره در پنج ماهه سال جاری خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل گمرک ایران از صادرات 19 میلیارد و 500 میلیون دلار نفت‌خام و کوره در پنج ماهه سال جاری خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز