یک‌شنبه 15 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه 55 آنلاین

علی طیب نیا وزیر اقتصاد دولت اول روحانی از مسعود پزشکیان حمایت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طیب نیا در حمایت از مسعود پزشکیان با مردم صحبت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد دولت یازدهم از مسعود پزشکیان اعلام حمایت کرد.

خبرگزاری مهر

در دولت روحانی به گفته دو وزیر نفت و اقتصاد پرداخت یارانه 45 هزار تومانی عذاب اور بود اما همین یارانه 45 هزار تومانی در دولت سیزدهم به یکباره جهش پیدا کرد و هر ماه نیز پرداخت می شود.

وب‌گاه عصر ایران

موفق ترین وزیر اقتصاد کشور که در دوران او تورم تک رقمی و نرخ ارز تثیبت شد به پزشکیان پیوست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی طیب نیا وزیر اقتصاد دولت اول روحانی از مسعود پزشکیان حمایت کرد. طیب نیا که به تازگی با پزشکیان دیدار کرده، قرار است به عنوان فرمانده اقتصادی پزشکیان نقش آفرینی کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر اقتصاد دولت اول روحانی با مسعود پزشکیان دیدار کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌علی طیب نیا قرار است به عنوان فرمانده اقتصادی پزشکیان نقش آفرینی کند. علی طیب نیا وزیر اقتصاد دولت اول روحانی از مسعود پزشکیان حمایت کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ طیب نیا که به تازگی با پزشکیان دیدار کرده، قرار است به عنوان فرمانده اقتصادی پزشکیان نقش آفرینی کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در هفته پایانی خردادماه، ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بر اساس پیگیری‌های انجام شده همچنان تعدادی از شرکت‌ها سود سهام عدالت را بصورت کامل پرداخت نکرده اند و فهرست و اطلاعات این شرکت‌ها را به کمیته تخلفات ارسال کردیم تا با آنها برخورد لازم صورت پذیرد. در هفته پایانی خردادماه، ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بر...

وب‌گاه خبر آنلاین

برای اولین بار در تاریخ سهام عدالت واریز سود در دولت سیزدهم سه مرحله‌ای شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی ستاد پزشکیان نوشت: دولت پزشکیان هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت کالاها به‌ویژه بنزین ندارد سخنگوی ستاد پزشکیان نوشت: دولت پزشکیان هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت کالاها به‌ویژه بنزین ندارد به گزارش عرشه آنلاین؛ سیده حمیده زرآبادی سخنگوی ستاد پزشکیان در توئیتر (ایکس) نوشت: اراده و تلاش دولت #دکتر_پزشکیان در راستای کاهش تورم و افزایش ارزش پول ملی است و هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت کالاها...

وب‌گاه الف

در حالی که به فاصله یک هفته از دوره اول انتخابات، روز جمعه 15 تیرماه مجددا انتخابات ریاست جمهوری دولت چهاردهم برگزار خواهد شد که به گفته یک کارشناس اقتصادی باید دو نماینده‌ای که با یکدیگر رقابت می‌کنند تا روز انتخابات مواضع اقتصادی خود را شفاف‌سازی کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی به طرح کشورهای پیشگام در شناسایی کشور مستقل فلسطینی واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد اسرائیل از وعده اسکان یک میلیون شهرک نشین صهیونیست در کرانه باختری خبر داد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل گمرک کشور گفت: تجارت 61میلیارد دلاری با 15 کشور همسایه انجام شده که ظرفیت افزایش سه برابری دارد.