یک‌شنبه 15 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه مشرق نیوز

مقامات کشوری و کشوری امروز جمعه 8 تیر 1403 برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس سازمان برنامه و بودجه در نشست مشترک با سخنگوی دولت و وزیر اقتصاد گفت: کالابرگ را دولت مرحله به مرحله تصویب و اجرا می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درحالی که طی سال 1402، نیمی از صاحبان مشاغل که مشمول تبصره 100 شدند، مالیاتشان صفر بوده، برخی کارشناسان پیشنهاد معافیت مالیاتی 70 درصد اصناف را به وزارت اقتصاد مطرح کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

درحالی که طی سال 1402، نیمی از صاحبان مشاغل که مشمول تبصره 100 شدند، مالیاتشان صفر بوده، برخی کارشناسان پیشنهاد معافیت مالیاتی 70 درصد اصناف را به وزارت اقتصاد مطرح کرده اند.

خبرگزاری تسنیم

دستیار وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه، زیر ساخت پروژه توکنایز کردن داراییهای با ارزش در دولت پیگیری شده در مراحل پایانی قرار دارد، گفت: بر این اساس امکان دریافت وام خرد با ارائه این توکنها فراهم خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسینیه ارشاد، حسینیه جماران، مسجد لرزاده، حرم عبدالعظیم حسنی، ستاد انتخابات وزارت کشور و... امروز میزبان سیاسیونی بودند که برای رأی دادن در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم پای صندوق‌های رأی رفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: به محض اینکه سود سهام عدالت به صورت کامل از سوی شرکت‌ها واریز شود، سود مرحله سوم به حساب سهامداران عدالت واریز می‌شود. مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: به محض اینکه سود سهام عدالت به صورت کامل از سوی شرکت‌ها واریز شود، سود مرحله سوم به حساب سهامداران عدالت واریز می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ برای نخستین بار در تاریخ سهام عدالت، پرداخت سود این...

وب‌گاه خبر آنلاین

جمعی از مسئولان و چهره‌های سیاسی رأی خود را به صندوق انداختند.

خبرگزاری میزان

وزیر اقتصاد با حضور در امام‌زاده صالح رای خود را به صندوق انداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس این هفته 2 جلسه علنی داشتند که با حضور وزرای اقتصاد و ارتباطات وضعیت اقتصادی کشور و اینترنت را بررسی کردند.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس این هفته 2 جلسه علنی داشتند که با حضور وزرای اقتصاد و ارتباطات وضعیت اقتصادی کشور و اینترنت را بررسی کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاخص کل بورس تهران در مبادلات دیروز بعد از مدت‌ها نزول روز گذشته با یک رشد پرقدرت مواجه شد و بیش از 20هزار واحد افزایش یافت. به نظر می‌رسد بازار سهام در حال آماده کردن خود برای نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری است. شاخص کل بورس تهران که مدت‌هاست در حال نزول است و در این مدت میلیاردها تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شده است روز گذشته نمایی دیگر از خود به نمایش گذاشت و با یک صعود پرقدرت مواجه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد گفت: بر اساس اطلاعات مربوط به کشورهای حوزه منطقه غرب آسیا، ایران رتبه چهارم در جذب سرمایه مستقیم خارجی را بعد از کشورهای امارات، عربستان و ترکیه کسب کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد گفت: بر اساس اطلاعات مربوط به کشورهای حوزه منطقه غرب آسیا، ایران رتبه چهارم در جذب سرمایه مستقیم خارجی را بعد از کشورهای امارات، عربستان و ترکیه کسب کرده است.