یک‌شنبه 15 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کل گمرک اعلام کرد: میزان صادرات غیر نفتی کشور در سه ماهه امسال با افزایش 7.6 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به 13.5 میلیارد دلار رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با نزدیک شدن موعد برگزاری شانزدهمین رویداد صنعت مالی ایران (بورس، بانک و بیمه) طی مراسمی با حضور شمس الدین حسینی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و تنی چند از اعضای شورای سیاستگذاری و کمیته علمی نمایشگاه، از یادواره پوستر جدید این رویداد مهم رونمایی و بر لزوم ارایه برخی مطالبات فعالان سرمایه گذاری و ضرورت توسعه گفتمان توسعه مهندسی مالی در نمایشگاه امسال...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد جزئیاتی درباره تولید ناخالص داخلی و سرمایه‌گذاری در دولت سیزدهم ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد گفت: با مصوبه جدید دولت، مودیان مالیاتی بخش‌های مختلف می‌تواند انتخاب کنند بخشی از مالیات پرداختی‌شان صرف تکمیل کدام پروژه نیمه‌تمام استان‌شان بشود.

خبرگزاری مهر

در آستانه برگزاری شانزدهمین رویداد صنعت مالی ایران، یادواره پوستر جدید این نمایشگاه با حضور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس رونمایی شد.

خبرگزاری دانشجو

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در حاشیه حیاط دولت در پاسخ به خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: در رابطه سرمایه‌گذاری خارجی هم وضعیت در سه سال گذشته نسبت به میانگین دهه 80 و 90 مطلوب‌تر بوده است. وی افزود: در رابطه با نرخ رشد نقدینگی هم ما با کاهش این موضوع مواجه شدیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات از شناسایی شبکه قیمت سازی مسکن خبر داد و گفت: با این کار جلوی جهش قیمت مسکن گرفته شد.

خبرگزاری تسنیم

آمار سرمایه گذاری خارجی در سال 1402 بالاتر از 16 سال گذشته و معادل 318 پروژه خارجی با ارزش بالای 5.5 میلیارد دلار بوده است.

خبرگزاری تسنیم

در آستانه برگزاری شانزدهمین رویداد صنعت مالی ایران، یادواره پوستر جدید این نمایشگاه با حضور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس رونمایی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی از مستاجران از رفتار مشاوران املاکی که به مالک پیشنهاد افزایش قیمت می دهند گلایه دارند و می گویند اندک فایل هایی که به قیمت منصفانه برای اجاره گذاشته شده با مشورت این مشاوران املاک افزایش پیدا می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی، آمار ارائه شده توسط یکی از نامزدهای ریاست جمهوری درباره مسکن را ناقص دانست و گفت: با اجرای برنامه هفتم توسعه و عرضه 300 هزار هکتار زمین، جهش تولید مسکن مردمی در آستانه شروع 6 میلیون واحد قرار می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان صدا و سیمای پُر شده از اطرافیان سعید جلیلی در دو مناظره بین این کاندیدا و رقیبش مسعود پزشکیان سنگ تمام گذاشت و مجری مناظره تمام قد جور کاندیداهای پوششی دور اول را کشید تا برادر سعید تنها نباشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس کل گمرک ایران ضمن اشاره به تجارت 40 میلیارد دلاری کشور طی بهار امسال گفت: صادرات غیرنفتی با افزایش 7.6 درصدی به 13.5 میلیارد دلار رسیده است.