یک‌شنبه 15 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری مهر

ریسس کل گمرک ایران ضمن اشاره به تجارت 40 میلیارد دلاری کشور طی بهار امسال گفت: صادرات غیرنفتی با افزایش 7.6 درصدی به 13.5 میلیارد دلار رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور اقتصادی پزشکیان گفت: در حوزه مشاغل باید معافیت مالیاتی را به 3 برابر افزایش دهیم.

خبرگزاری مهر

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با ورود طیب نیا به عرصه سیاست این نگرانی وجود دارد که دوباره شاهد جهش نرخ ارز در کشور به دلیل نداشتن برنامه برای افزایش درآمدهای غیر نفتی باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه سنگاپور گفت این کشور برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین آمادگی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی در دولت روحانی در «کافه خبر» خبرآنلاین تاکید کرد که هپکو در زمان دولت روحانی واگذار شده است و دولت سیزدهم با دستاوردسازی این موضوع را به خود منتسب می کند.

خبرگزاری مهر

یک کارشناس اقتصادی گفت: در دوره وزارت آقای طیب نیا در دولت یازدهم، ارز و تورم نه با اصلاحات ساختاری کنترل بلکه با «سرابِ لغو تحریم‌ها» و تزریق غیرهدفمند ارز در بازار سرکوب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی طیب نیا و محمد جواد ظریف به فایل صوتی منتشر شده از اظهارات علی طیب نیا واکنش نشان داد. - اخیرا فایلی صوتی از علی طیب نیا در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد. در این فایل صوتی که صحت آن تایید نشده سخنانی علیه ظریف مطرح می‌شود. علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد دولت روحانی در واکنش به این فایل صوتی گفت: رفاقت من با ظریف 40 ساله لست، ظریف کارشناس و دیپلماتی در تراز جهانی است که همواره از عزت ایران...

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه‌های زنجیره‌ای وابسته به اصلاح‌طلبان، خلاء برنامه و نقشه راه و ستاد اقتصادی مستقل در ستاد انتخاباتی خود را با سنجاق کردن وزیر اقتصاد دولت روحانی به پزشکیان و تیترهای حبابی پر کردند.

خبرگزاری تسنیم

بررسی قیمت پایه و شرایط واگذاری نیم درصد سهام "فولادسازی مبارکه" و نیم درصد سهام "صنایع مس ایران" بابت رد دین به آستان قدس رضوی در دستور کار دیروز هیات واگذاری بود که مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از دور اول انتخابات پارلمانی در فرانسه، اردوگاه ماکرون در حالی در تلاش است تا راهبردی برای دور دوم انتخابات و فرار از شکست بیابد که در جناح وی اختلاف نظر و دو دستگی در این باره ایجاد شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از دور اول انتخابات پارلمانی در فرانسه، اردوگاه ماکرون در حالی در تلاش است تا راهبردی برای دور دوم انتخابات و فرار از شکست بیابد که در جناح وی اختلاف نظر و دو دستگی در این باره ایجاد شده است.

وب‌گاه گسترش

مهمت شیمشک، وزیر اقتصاد و خزانه داری ترکیه روز دوشنبه گفت: ما [در حسابرسی شرکت‌ها] بیش از پیش از الگوریتم‌ها و هوش مصنوعی استفاده می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

واکنش جواد ظریف به انتشار صوت تقطیع‌شده‌ای از طیب‌نیا درباره دوران وزارت خارجه‌اش / بی‌اخلاقی‌ها ادامه دارد، می‌ایستیم برای ایران وزیر امور خارجه به فایل صوتی منتشر شده از علی طیب‌نیا واکنش نشان داد. محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه دولت روحانی با اشاره به فایل صوتی منتشر شده از علی طیب‌نیا، وزیر اقتصاد دولت اول روحانی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: به عنوان کسی که بارها قربانی بی اخلاقی...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر امور خارجه به فایل صوتی منتشر شده از علی طیب‌نیا واکنش نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

اگر از من بپرسند بزرگ ترین اشتباه اقتصادی حسن روحانی چه بود، قطعاً خواهم گفت او نیز همان خطایی را کرد که محمدرضا پهلوی درباره برترین وزیر اقتصاد تاریخ معاصر ایران مرتکب شد و علینقی عالیخانی را که توانسته بود تورم را در زیر 10 درصد حفظ کند، کنار گذاشت. همان طور که عالیخانی در مورد اصول اقتصادی، حتی با شاه نیز مخالفت می کرد، طیب نیا هم که تورم را به زیر 10 درصد رسانده بود با روحانی اختلاف...