یک‌شنبه 15 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه گسترش

در این گزارش مشروح اظهارات مصطفی پورمحمدی؛ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گردآوری شده است.

وب‌گاه گسترش

براساس نظر کارشناسان اقتصادی، حل مسئله مسکن در چهار سال آینده یکی از اولویت‌های مهم برای رئیس‌جمهور آینده است. همچنین در خصوص موضوع خودرو، بر اجرای قانون و واردات خودروهای کارکرده تأکید شده است.

خبرگزاری تسنیم

دستیار ارشد وزیر اقتصاد با اشاره به لزوم تداوم مسیر کشور در گذار از رفاه توهمی ناشی از اقتصاد رانتی به توسعه حقیقی،‌گفت: برای تحقق این خواسته باید الگوی تسهیل‌گری کسب وکارها و جانمایی در نظم نوین جهانی که از سه سال قبل آغاز شده با قدرت ادامه یابد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه گسترش

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس اعلام کرد که پس از واریز کامل سود سهام عدالت توسط شرکت‌ها، مجوز لازم برای واریز آن صادر خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون صدراعظم آلمان طی اظهاراتی تأکید کرد که روابط قوی بین مسکو و پکن منجر به بدتر شدن روابط تجاری کشورهای عضو اتحادیه اروپا با چین شده است.

وب‌گاه گسترش

در گزارشی، وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد که تجارت خارجی کشور در سه ماهه نخست سال 1403 افزایش یافته است. او اظهار داشت: در این سه ماه، مجموع تجارت خارجی کشور به حدود 40 میلیارد رسیده است که نشانگر روند افزایشی در مقایسه با سال قبل است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازار سرمایه مانند انتخابات سال 1400 در بین نامزدها بازخورد بیشتری نسبت به انتخابات 1403 داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رابرت هابک، معاون صدراعظم آلمان طی سفر سه روزه خود به پکن اظهار کرد که روابط قوی بین روسیه و چین منجر به بدتر شدن روابط تجاری پکن با کشورهای عضو اتحادیه اروپا شده است.

خبرگزاری تسنیم

کارشناسان اقتصادی محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری، حل مساله سکونت در چهار سال آینده را یکی از اولویتهای رییس جمهور آینده ارزیابی کرده و در مورد مساله خودرو نیز بر اجرای قانون و واردات خودروهای کارکرده تاکید دارند.

وب‌گاه گسترش

رئیس هیئت مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت کشور اعلام کرد که سود سهام عدالت در سال جاری در دو مرحله، همانند سال‌های گذشته، در پایان ماه آذر و پایان ماه اسفند امسال پرداخت خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل گمرک ایران از واردات 2 میلیون و 49 هزار و 279 دستگاه گوشی تلفن همراه در 3 ماهه اول سال جاری به کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات اعطای وام به دارندگان سهام عدالت اعلام شد. زمان بازپرداخت اقساط تسهیلات سهام عدالت نیز سه سال است و در صورتی که متقاضیان طی یک ماه، اقساط تسهیلات دریافت شده را بازپرداخت کنند، سود به آن تعلق نخواهد گرفت. رییس هیات مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت کشور از ارائه تسهیلات با سودهای کم‌بهره به سهامداران این شرکت خبر داد و گفت سقف وام سهام عدالت 30 تا 100 میلیون تومان است. به گزارش عرشه...

وب‌گاه گسترش

حمیدرضا حاجی‌بابایی گفت: حمیدرضا حاجی‌باباییدر بودجه مبلغ 50 هزار میلیارد تومان برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان پیش‌بینی شده است که باید اجرایی شود.