دوشنبه 16 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه خبر آنلاین

حضور دو کارشناس اقتصادی در کنار هر کاندیدا در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اتفاقی تازه محسوب می‌شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی وزارت علوم با اشاره به مصوبه هیات‌وزیران مبنی بر صدور مجوز کسب و کار دانشجویان دارای معافیت تحصیلی، از روسای دانشگاه‌ها خواست زمینه ورود فعالان انجمن‌های علمی دانشجویی و کانون‌های فرهنگی را به عرصه اشتغال و کارآفرینی فراهم کنند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد به نمودارهای گمراه کننده وزیر خارجه در دولت حسن روحانی واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به اظهارات دیروز محمد جواد ظریف، گفت: با نشان دادن دو سال از مجموع هشت سال نمی شود منکر آمار وخیم سال‌های پایانی دهه 90 شد. مهر: وزیر امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به اظهارات دیروز محمد جواد ظریف، گفت: با نشان دادن دو سال از مجموع هشت سال نمی شود منکر آمار وخیم سال‌های پایانی دهه 90 شد. سید احسان خاندوزی، در پاسخ به اظهارات روز گذشته وزیر سابق امور...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد گفت: عملکرد سال‌های 1400 تا 1402 حکایت می‌کند که اقتصاد ایران نرخ رشد اقتصادی باثبات در حوالی عملکرد بلندمدت خود رسیده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به اظهارات دیروز محمد جواد ظریف، تصریح کرد: فقط با عملکرد سال 95 و 96 نمی شود عکس یادگاری دوساله گرفت و تمام مسیرهای بلندمدت که موجب تخریب سرمایه گذاری و رشد اقتصادی شد را ندید.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد گفت: عملکرد سال‌های 1400 تا 1402 حکایت می‌کند که اقتصاد ایران نرخ رشد اقتصادی باثبات در حوالی عملکرد بلندمدت خود رسیده است. بانک جهانی از عبارت "رشد پایدار و تاب‌آور" برای مسیر حرکت اقتصادی دولت بکار برده و این مسیر را تایید کرده است.

خبرگزاری تسنیم

پس از برگزاری اولین مناظره اقتصادی بین 6 نفر از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، کارشناسان و اقتصاددانان ارزیابی های متفاوتی از این مناظره داشتند.

وب‌گاه عصر ایران

"اساسا ما چرا باید این همه کارمند داشته باشیم و چه توازنی میان تعداد کارکنان دولت در کشور ما با جمعیت مان وجود دارد؟"

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار علت عدم واریز سود سهام عدالت مرحله سوم را خلف وعده شرکت ها اعلام کرد و گفت: به محض این که سود‌ها دریافت شود زمان واریز آن اطلاع رسانی خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی بی‌آنکه اذعان کند شهید رئیسی چه دولت ورشکسته‌ای را از آقای حسن روحانی تحویل گرفت و هنگام شهادت، چه موفقیت‌هایی را به ثبت رسانده بود، نوشت: «آقای رئیسی به دلیل سقوط بالگرد از میان ما رفته‌اند و چندان پسندیده نیست که درباره عملکرد ایشان چیزی بگوییم؛ زیرا این از ویژگی‌های فرهنگی جامعه است. با این حال، چنین وضعیتی امری...