سه‌شنبه 24 مهر 1403

وزیر امور خارجه: جمهوری آذربایجان سفیرش را به ایران برمی‌گرداند + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
وزیر امور خارجه: جمهوری آذربایجان سفیرش را به ایران برمی‌گرداند + فیلم

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه دومین نشست اضطراری سازمان همکاری‌های اسلامی که در شهر جده عربستان در حال برگزاری است، خطاب به خبرنگاران گفت در دیدار با وزیر خارجه جمهوری آذربایجان در مورد آخرین وضعیت منطقه با یکدیگر به گفت و گو پرداختیم. او ادامه داد توافق کردیم که با توجه به برگزاری دادگاه ضارب دیپلمات آذربایجانی در تهران...

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه دومین نشست اضطراری سازمان همکاری‌های اسلامی که در شهر جده عربستان در حال برگزاری است، خطاب به خبرنگاران گفت در دیدار با وزیر خارجه جمهوری آذربایجان در مورد آخرین وضعیت منطقه با یکدیگر به گفت و گو پرداختیم.

او ادامه داد توافق کردیم که با توجه به برگزاری دادگاه ضارب دیپلمات آذربایجانی در تهران و محاکمه‌ای که صورت گرفته، نسبت به اعزام دیپلمات‌ها و سفیر آذربایجان به تهران در آینده نزدیک اقدام شود.

گفتنی است که این دور از نشست اضطراری سازمان همکاری‌های اسلامی به پیشنهاد ایران و با توجه به وضعیت وخیم انسانی در نوار غزه در حال برگزاری است.