یک‌شنبه 15 مهر 1403

وزیر علوم به شهدای گمنام دانشگاه شهید چمران ادای احترام کرد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
وزیر علوم به شهدای گمنام دانشگاه شهید چمران ادای احترام کرد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در اولین روز دهه فجر و آغاز جشن‌های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری و هیئت همراه در محل یادمان شهدای گمنام دانشگاه شهید چمران حضور یافته و با قرائت فاتحه و نثار تاج گل به مقام والای شهدا ادای احترام کرد و با شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرد.

وزیر علوم پس از ادای احترام به مقام شهدا، برنامه‌های رسمی خود را در سفر به استان خوزستان پیگیری و پس از حضور در آیین افتتاح نشست سراسری معاونان دانشجویی در دانشگاه شهید چمران اهواز با نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

در این دیدار که معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم و مدیرکل این حوزه نیز حضور داشتند؛ مسائل آموزش عالی کشور مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

وزیر علوم در ادامه برنامه‌های خود به دیدار آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری رئیس حوزه های علمیه استان خوزستان رفت و با ایشان در خصوص مسائل آموزش عالی در سطوح کشوری و استانی و ارتباط بین دانشگاه‌ها و حوزه های علمیه تبادل نظر کرد.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

وزارت علوم تحقیقات و فناوری

محمد علی زلفی گل دانشگاه شهید چمران این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
وزیر علوم به شهدای گمنام دانشگاه شهید چمران ادای احترام کرد 2