یک‌شنبه 8 مهر 1403

وزیر فرهنگ با خانواده روحانی شهید ولی نژاد در ساری دیدار کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
وزیر فرهنگ با خانواده روحانی شهید ولی نژاد در ساری دیدار کرد

ساری - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در منزل خانواده روحانی شهید محمدمهدی ولی‌نژاد یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشت و با خانواده شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی در سفر یک روزه‌اش به مازندران صبح امروز جمعه پس از ادای احترام به مقام شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع سلامت مازندران در آرامگاه ملامجدالدین ساری، در منزل خانواده طلبه شهید ولی‌نژاد حضور یافت.

وزیر فرهنگ در این بازدید ضمن اشاره به نقش و جایگاه والای خانواده شهدا در جامعه اظهار کرد: هدف اصلی در این دیدار ها گرفتن پند و اندرز از خانواده های شهدا برای ادامه راه شهیدان است.

اسماعیلی با ذکر این نکته که زبان ما از بیان ایثار و از خود گذشتگی خانواده شهدا قاصر است و امیدواریم شرمنده شهدا نباشیم، ادامه داد: بدون تردید شهدای عزیز پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم کردند و همگی وظیفه داریم، راه شهدا را ادامه دهیم.

در این دیدار پدر شهید ولی‌نژاد که از چهره‌های شاخص جامعه روحانیت ساری و از فعالان انقلاب اسلامی است با بیان این‌که مسوولیت داشتن در نظام جمهوری اسلامی بسیار سنگین است، نکاتی را در باب ضرورت پیروی از ولایت و عمل به کلام خدا و تاکیدات ائمه معصوم (ع) در مسائل مختلف جامعه بیان کرد و گفت: به فرمایش امام هر آنچه که در نظام اسلامی دیده شود از چشم اسلام دیده می‌شود.

وی با اظهار این به معیشت مردم باید بیشتر توجه شود، افزود: دولت آقای رئیسی تلاش زیادی برای حل مشکلات جامعه انجام می‌دهد و این قابل تقدیر است. انتظار داریم این تلاش‌ها افزایش یابد تا معیشت مردم بهتر شود.

محمدمهدی اسماعیلی وزری فرهنگ برای حضور در مراسم گشایش تالار مرکزی ساری و انجام چند دیدار فرهنگی به مازندران سفر کرده است.

اسماعیلی در این سفر یک روزه، علاوه بر حضور و سخنرانی در مراسم گشایش و بهره‌برداری تالار مرکزی ساری، دیدار با هنرمند جوان علیرضا مطلبی خوشنویس ساروی و نشست با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان را نیز در برنامه دارد.

برچسب‌ها