پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

وزیر کشور: نوجوان ایران اسلامی به همراه خانواده خود در انتخابات مشارکت دارد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
وزیر کشور: نوجوان ایران اسلامی به همراه خانواده خود در انتخابات مشارکت دارد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور امروز (شنبه، 21 بهمن) در همایش ریحانه‌های تمدن ساز که با حضور دانش‌آموزان دختر از سراسر استان تهران در تالار وزارت کشور برگزار شد با اشاره به انتخابات پیش رو، مهمترین وظیفه این روزهای نوجوانان ایران اسلامی را حضور در صحنه انتخابات و تشویق به مشارکت سیاسی خانواده و دوستان در عرصه انتخابات دانست.

وزیر کشور با تبریک ایام الله دهه فجر به نوجوانان، آنان را آینده‌سازان آتی کشور خطاب کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران بر پایه انقلاب و تحول در قلب‌ها و اذهان افراد بود.

وحیدی خاطرنشان کرد: شما دختران با عفاف و حجاب خود که حاصل خودباوری و تربیت اسلامی است، مایه مباهات ایران عزیز هستید و این گنجی ارزشمند و غیر قابل معامله است که شما را به قله‌ها خواهد رساند. بنابراین نباید خسته شد که «قله نزدیک» است.

در انتهای این همایش وزیر کشور به همراه زینب اختری مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور و اعضای خانواده شهیده فائزه رحیمی از چند یادمان این شهید جوان رونمایی شد.

فائزه رحیمی دانشجو معلم 20 ساله دانشگاه فرهنگیان تهران یکی از شهدای حمله تروریستی کرمان بود. او در جنایت تروریستی روز چهارشنبه 13 دی ماه به همراه 23 دانش آموز به خیل شهدا پیوست.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

وزارت کشور

احمد وحیدی

دهه فجر

شهدای تروریستی کرمان حادثه کرمان انتخابات1402 این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
وزیر کشور: نوجوان ایران اسلامی به همراه خانواده خود در انتخابات مشارکت دارد 2
وزیر کشور: نوجوان ایران اسلامی به همراه خانواده خود در انتخابات مشارکت دارد 3
وزیر کشور: نوجوان ایران اسلامی به همراه خانواده خود در انتخابات مشارکت دارد 4