دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

وزیر کشور یکی از اصلی‌ترین تهدیدات پیش روی منطقه را اعلام کرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
وزیر کشور یکی از اصلی‌ترین تهدیدات پیش روی منطقه را اعلام کرد

وزیر کشور گفت: امروز تروریسم افسارگسیخته یکی از اصلی‌ترین تهدیدات پیش روی منطقه است که به توسعه نا امنی در تمام منطقه منجر می‌شود.

احمد وحیدی امروز (دوشنبه) و پس از دیدار با سیدمحسن رضا نقوی وزیر کشور پاکستان در اسلام‌آباد گفت: امروز تروریسم افسارگسیخته یکی از اصلی‌ترین تهدیدات پیش روی منطقه است که به توسعه نا امنی در تمام منطقه منجر می‌شود.

خبر مرتبط وحیدی: ممانعت از فعالیت آمران به معروف جرم محسوب می شود + فیلم

در حاشیه جلسه هیئت دولت امروز سخنانی از وزیر کشور در حمایت از فعالیت آمران به معروف منتشر شده است.

وی اظهار داشت: با وزیر کشور پاکستان گفت‌وگوی سازنده‌ای حول تهدید تروریسم داشتیم و معتقدیم که هر 2 کشور همسایه در مبارزه با تروریسم جدی هستند.

وحیدی تصریح کرد: درخصوص مسائل مرزی، کنترل و مراقبت بیشتر از نوار مشترک مرزی نیز تبادل نظر شد و طرفین برای همکاری گسترده‌تر توافق کردند.

خبر مرتبط احمد وحیدی: کارکنان وزارت کشور باید انقلابی، کارآمد و متخصص باشند

وزیر کشور وزارت کشور را هسته سخت نظام دانست و گفت: کارکنان این وزارتخانه مادر و میدان دار، باید افرادی انقلابی، کارآمد و متخصص باشند.

وی با اشاره به بررسی چالش مهاجرین غیرقانونی، قاچاق مواد مخدر و کالا در این نشست، تاکید کرد: توافق شد تا گام‌های قوی برای کنترل این چالش‌ها و هماهنگی‌های هرچه بیشتر به ویژه در بحث قاچاق مواد مخدر و کالا برداشته شود.

وزیر کشور با اشاره به طرح موضوع هماهنگی ها در ایام اربعین حسینی که زوار پاکستانی به قصد عتبات عالیات در عراق از ایران عبور می‌کنند، گفت: هماهنگی بیشتری بین 2 کشور نیاز است و قرار شد تا جلسه مشترک سه جانبه ایران، پاکستان و عراق در این زمینه برگزار شود.

وی افزود: درباره تبادل زندانیان ایرانی و پاکستانی در کشورهای یکدیگر، برگزاری کمیته‌های مشترک و نهایی سازی توافقات امنیتی که چارچوب آن مشخص است، تبادل نظر صورت گرفت و امیدوارم دستاوردهای مطلوبی در تمامی این موضوعات داشته باشیم.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

وزیر کشور یکی از اصلی‌ترین تهدیدات پیش روی منطقه را اعلام کرد 2
وزیر کشور یکی از اصلی‌ترین تهدیدات پیش روی منطقه را اعلام کرد 3