جمعه 21 اردیبهشت 1403

وضعیت برگزاری امتحانات برخی دانشگاه های پایتخت در 26 دی ماه

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
وضعیت برگزاری امتحانات برخی دانشگاه های پایتخت در 26 دی ماه

برخی دانشگاه های پایتخت وضعیت برگزاری امتحانات فردا را اعلام کردند.

برخی دانشگاه های پایتخت وضعیت برگزاری امتحانات فردا را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، برخی دانشگاه‌ها در اطلاعیه‌هایی مجزا وضعیت برگزاری امتحانات فردا 26 دی ماه را اعلام کردند.

دانشگاه علامه

دانشگاه علامه اعلام کرد: فردا دوشنبه 26 دی‌ماه تمام فعالیت‌های اداری، آموزشی و پژوهشی در سازمان مرکزی، دانشکده‌ها و کلیه ساختمان‌های تابعه دانشگاه طبق روال عادی برقرار و تعطیل نیست؛ بنابراین ضروری است تمامی همکاران محترم در همه بخش‌های دانشگاه، حضور داشته باشند. در ضمن سرویس‌های آمد و رفت کارکنان گرامی طبق برنامه و در ساعت مقرر، آماده خدمات‌دهی خواهند بود.

گفتنی است، اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه مبنی بر لغو تمامی امتحانات فردا دوشنبه مورخ 1401/10/26 در همه مقاطع تحصیلی و انتقال آن به روز چهارشنبه مورخ 1401/11/05 در همان ساعات تعیین شده، به قوت خود باقی است.

امتحانات صبح دانشگاه صداوسیما لغو شد

همچنین دانشگاه صدا و سیما اعلام کرده است امتحان نوبت اول (ساعت 8: 30 صبح) روز دوشنبه 26 دی ماه 1401 به روز شنبه 8 بهمن ماه 1401 ساعت 10 موکول خواهد شد اما امتحانات نوبت دوم (ساعت 11) و نوبت سوم (ساعت 14) مطابق برنامه، فردا دوشنبه برگزار خواهد شد.

اطلاعیه دانشگاه آزاد واحد تهران غرب درباره امتحانات طبق اعلام روابط عمومی واحد تهران غرب، کلیه امتحانات ساعت 8 الی 10 صبح فردا دوشنبه 26 دی ماه به دلیل بارش برف و صعب‌العبور بودن راه‌ها برگزار نمی‌شود.

امتحانات دانشگاه تهران فردا طبق برنامه قبلی برگزار می‌شود معاون آموزشی دانشگاه تهران در پاسخ به این سوال که تکلیف امتحانات روز دوشنبه 26 دی در صورت تعطیلی دانشگاه‌ها گفت: ادامه امتحانات دانشگاه تهران طبق اطلاعیه موجود در سایت دانشگاه، به صورت حضوری و مطابق با برنامه از قبل اعلام شده برگزار خواهد شد.

برگزاری امتحانات دانشگاه الزهرا در نوبت صبح با یکساعت تاخیر

دانشگاه الزهرا اعلام کرد: با توجه به برودت هوا کلیه امتحانات پایان نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401 دانشگاه الزهرا در روز دو شنبه 26 دیماه در تمام مقاطع تحصیلی و جلسات دفاع از پایان نامه / رساله مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری طبق برنامه مصوب تقویم آموزشی بصورت حضوری برگزار می شود.

زمان برگزاری امتحانات ساعت 8-10 و 10-12 با یک ساعت تاخیر به ترتیب در ساعت 9-11، 11-13 برگزار می شود.

امتحانات ساعت 13 تا 15 نیز طبق برنامه زمان بندی در همان ساعت 13-15 برگزار خواهد شد.

دانشگاه علم و فرهنگ

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و فرهنگ‌نیز در خصوص نحوه برگزاری امتحانات روز دوشنبه 26 دی 1401 اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

با توجه به وضعیت جوی کشور و نظر به درخواست‌های دانشجویان و اساتید محترم و به جهت تسهیل در تردد و با در نظر گرفتن لزوم رعایت حداکثری تقویم آموزشی که همواره مورد تاکید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده است، به استحضار می رساند در راستای مساعدت به دانشجویان، امتحانات روز دوشنبه 26 دی ماه 1401 با تغییر در زمان برگزاری امتحانات ساعت اول و دوم، به شرح زیر برگزار خواهند شد:

تمامی امتحاناتی که طبق برنامه قبلی قرار بود ساعت 8 شروع شوند از ساعت 9.30 شروع خواهند شد.

تمامی امتحاناتی که طبق برنامه قبلی قرار بود ساعت 10 شروع شوند از ساعت 11.30 شروع خواهند شد.

سایر ساعات امتحانات تغییری نداشته و در زمان مقرر برگزار خواهند شد.

از همه دانشجویان درخواست می شود با توجه به وضعیت ترافیکی شهر و با در نظر گرفتن فاصله و مسیر تا دانشگاه، به گونه ای برنامه ریزی فرمایند که در زمان مقرر در جلسه امتحانی حاضر شوند.

امتحانات نوبت صبح دانشگاه شهید بهشتی با یک ساعت تاخیر برگزار می شود 

دانشگاه شهید بهشتی نیز اعلام کرده است؛ با توجه به برودت هوا و احتمال یخ زدگی مسیرهای منتهی به دانشگاه، کلیه امتحانات پیش از ظهر دانشگاه شهید بهشتی، فردا دوشنبه 26 دی ماه با یک ساعت تاخیر برگزار خواهد شد.

دانشگاه سوره

براساس اعلام دانشگاه سوره، تمامی امتحانات شیفت صبح دانشگاه سوره در روز دوشنبه 26 دی با نیمساعت تاخیر برگزار می شود.

شیفت اول ساعت 9، شیفت دوم ساعت 11 و شیفت سوم بدون تغییر در ساعت 13/30 بر گزارش می شود.