سه‌شنبه 24 مهر 1403

وضعیت کرونا در شهرستان ری از حالت قرمز به زرد رسیده‌است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
وضعیت کرونا در شهرستان ری از حالت قرمز به زرد رسیده‌است

شهرری - ایرنا - رییس شبکه بهداشت شهرستان ری با بیان اینکه با تمهیدات صورت گرفته وضعیت شهرستان از حالت قرمز به زرد رسیده است، گفت: بیشترین میزان مبتلایان به کرونا در شهرستان ری متعلق به محلات دولت آباد و دیلمان است.

علیرضا صدرایی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ویروس کرونا به دلیل هویت ناشناخته اش هر لحظه می تواند ما را به وضعیت خطر برساند و باید همه مردم، دستورالعمل های بهداشتی را همچنان جدی بگیرند.

وی عبور از وضعیت قرمز و رسیدن به وضعیت زرد را نتیجه تلاش و مجاهدت همه أرکان سلامت و همراهی رسانه ها و مردم دانست و عنوان کرد: هم اکنون برای جلوگیری از شیوع مجدد کرونا تمامی معتادان متجاهر و مسافران ورودی فرودگاه امام (ره) غربالگری می شوند.

صدرایی ابراز کرد: وضعیت آسایشگاه سالمندان کهریزک نیز هم اکنون به واسطه حضور شبانه روزی اکیپ های شبکه بهداشت از آن وضعیت هشدار آمیز به شرایط کنترل شده و تحت مراقبت رسیده است.

وی با بیان اینکه در روزهای ابتدایی شیوع کرونا ویروس تعطیل کردن صنوف جنوب تهران با وجود بازار شب عید کار سختی بود، افزود: گذر از وضعیت بحرانی کرونا در شهرستان ری در اثر همکاری تمامی دستگاه های دولتی، مردم و اصناف ممکن شده است.

به گزارش ایرنا، تاکنون 126 هزار و 949 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 64 نفر در 24 ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به 7183 نفر رسید.

گفتی است ار دیروز تا امروز 31 اردیبهشت 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 2 هزار و 346 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد.

*س_برچسب‌ها_س*