دوشنبه 7 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پوتین گفت: در سال 2014 منتقدان ما اولین گام‌ها در جهت متوقف کردن پیشرفت‌هایمان برداشتند. آن‌ها باعث ایجاد درگیری در اوکراین شده و از آن بهره‌برداری کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور روسیه در پیام تبریک به مناسبت هشتادمین سالگرد آزادسازی منطقه دونباس از دست اشغالگران نازی، تأکید کرد که هیچ کسی قادر نیست مبارزان روسیه را متوقف کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه در پیامی هشتادمین سالگرد آزادسازی منطقه دونباس تأکید کرد که هیچ کسی قادر نیست مبارزان روسیه را متوقف کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گزارش خبرگزاری رویترز، آمریکا در حال ارسال مهمات ضد تانک حاوی اورانیوم ضعیف شده به اوکراین است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزیاتو نوشت: به گزارش خبرگزاری رویترز، آمریکا در حال ارسال مهمات ضد تانک حاوی اورانیوم ضعیف شده به اوکراین است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کامالا هریس گفت، کمک خواستن روسیه از کره شمالی به عنوان یک کشور منزوی شده نشان دهنده نبود گزینه برای مسکو است و این همکاری هر دو کشور را بیشتر منزوی می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا، گفت همکاری نظامی روسیه و کره شمالی بسیار گسترده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیا الیوم، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه، دولت این کشور را مأمور کرد تا از اجرای اقدامات با هدف حمایت از مراکز تحقیقات علمی که در توسعه و کاربرد هوش مصنوعی تخصص دارند، اطمینان حاصل کند. در بیانیه‌ای که امروز پنجشنبه در وب سایت کرملین منتشر شد، آمده است: لازم است اطمینان حاصل شود که تا سال 2030 اقداماتی برای حمایت از کار مراکز...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیا الیوم، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین گفت که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه قصد ندارد در نشست سران گروه 20 که ظرف چند روز آینده در دهلی نو برگزار می‌شود، سخنرانی کند. پسکوف در نشست خبری امروز پنجشنبه ضمن اشاره به این خبر افزود که همه کار‌ها توسط «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه انجام خواهد شد و پوتین قصد ندارد حتی از طریق ویدئو...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کرملین گفت که سرگئی لاوروف نماینده روسیه در اجلاس گروه 20خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین گفت که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه قصد ندارد در نشست سران گروه 20 که ظرف چند روز آینده در دهلی نو برگزار می‌شود، سخنرانی کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری روسی ریانووستی، روسیه برای بهبود کیفیت زندگی مردم در منطقه زاپروژیا دست به ابتکار عملی زده است. ولادیمیر پوتین دو هفته پیش [23 آگوست] در دیدار با یوکنی بالیتسکی، فرماندار این منطقه، سند توسعه 10 ساله زاپروژیا را امضا کرد. وزرای اقتصادی و کشاورزی این منطقه در کنفرانس مطبوعاتی که به طور همزمان در ریانووستی در مسکو و کریمه در حال...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، الکساندر گروشکو، معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که روسیه و ترکیه به توافقی اولیه در خصوص صادرات یک میلیون تن غلات دست یافته‌اند و مطالعه جزئیات فنی این توافق نیز به زودی آغاز خواهد شد. گروشکو تصریح کرد: توافق‌های اساسی حاصل شده است. انتظار می‌رود تمامی طرف‌های ذی‌ربط در آینده نزدیک با هدف مشخص‌نمودن همه جنبه‌های فنی لازم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت اتحاد کره جنوبی گفت که سفر برنامه‌ریزی شده لیو نشان می‌دهد که کره شمالی در تلاش برای گسترش همکاری اقتصادی با چین و در عین حال تقویت همکاری نظامی خود با روسیه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

الکساندر گروشکو، معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که روسیه و ترکیه به توافقی اولیه در خصوص صادرات یک میلیون تن غلات دست یافته‌اند و مطالعه جزئیات فنی این توافق نیز به زودی آغاز خواهد شد.

خبرگزاری اکو نیوز